معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

امروزه از اصطلاحی به نام یونولیت استفاده زیادی می شود. این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که در صنعت ساختمان سازس و بسته بندی کاربردی زیادی دارد. در این مقاله به این پرسش ها می خواهیم پاسخ دهیم:یونولیت چیست و چه کاربردی دارد؟ یونولیت چه مزایی دارد؟انواع یونولیت. پس با ما همراه باشید.

یونولیت چیست و چه کاربردی دارد؟

یونولیت که در برخی موارد به آن فیبر سفید هم می گویند، یک ماده ی سبک و متخلخل است که در بسته بندی ها و عایق بندی ها از آن استفاده می شود. رنگ این مواد عمدتا سفید هستند.در حقیت یونولیت یک ماده ای است که از فرایند های پتروشیمی به وجود می آید که نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت، صدا و دما است.

Styrofoam اصطلاح انگلیسی است که برای یونولیت استفاده می شود. این ماده در ایران با نام های پلاستوفوم ، یونولیت و آکاسیف نیز شناخته می شود. اما نام اصلی این ماده پلی‌استیرن انبساطی (Expanded Polystyrene) یا EPS است. در برخی از کشور همانند بسیاری از کشورهای آمریکای شمالی این ماده نام استایروفوم (Styrofoam) را به خود گرفته است.

انواع یونولیت

  • بلوک های سقفی یا همان یونولیت سقفی
  • ضربه گیر انواع لوازم خانگی و بریق
  • ورق های فوفی با دانسیته ها متفاوت برای مصارف گوناگون

کارخانه تولیدی فرازفوم علاوه بر تولید محصول آمادگی ارسال سفارشات شما کارفرمایان و مهندسین گرامی را به سه استان گلستان گیلان و مازندران داشته و همه ی سفارشات در اسرع وقت ارسال می شود.

استفاده از یونولیت چه مزایایی دارد؟

استفاده از یونولیت مزایای زیادی را به همراه دارد. که از جمله ی آن ها می شود به موارد زیر اشاره کرد:
استفاده از یونولیت باعث می شود، مصرف آهن و فولاد کاهش پیدا کند. یونولیت ماده ای است که در برابر زلزله مقاومت خوبی دارد. یونولیت ماده ای سبک است و این مورد موجب شده است که با استفاده از از این محصول، حمل و نقل ها آسان شود. به علاوه که یونولیت یک ماده نرم است و ضربات وارده به قطعات را خنثی می سازد. این ماده در کاهش حجم بتن نیز تأثیر گذار هست. همانطور که گفته شد این ماده در برابر صدا، حرارت و رطوبت یک عایق بسیار خوبی است.

حتما بخوانید:

نحوه اجرای سقف تیرچه بلوک

خواص مکانیکی فوم فلزی A356 غنی شده با مس و اثر عملیات پیرسازی بر آن

مزیت های استفاده از یونولیت به اختصار:

  • کاهش در مصرف آهن و فولاد
  • مقاوم در برابر زلزله
  • حمل و نقل آسان
  • کاهش حجم بتن
  • عایق در برابر صوت و حرارت

یونولیت در کجاها استفاده می شود؟

از جمله مواردی که در مصرف این محصول کاربرد دارد، می توان صنایع سردسازی ، صنعت ساختمان ها ، بسته بندی های محصولات و وسایل منزل از جمله تشک ، پشتی و مبلمان را نام برد. اکنون بلوک های EPS در بنا ها جایگزین بلوک های سیمانی و سفالی در دیوار و سقف ها شده است.

یونولیت یا پلاستوفوم ها مورد تایید کدام سازمان ها هستند ؟

یونولیت ها و پلاستوفوم ها مورد حمایت وزارت شهرسازی ، وزارت مسکن، مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و سازمان های بهینه سازی مصرف سوخت هستند و همچنین بلوک های سقفی EPS‌ مورد تایید سازمان آتش نشانی هستند.

یونولیت چه ویژگی هایی دارد؟

  • غیر قابل اشتعال بودن یکی از مهم ترین ویژگی های یونولیت ها و پلاستوفوم ها می باشد.
  • سبکی سازه تا اندازه ۲۰۰ کیلوگرم در هر مترمربع، به این دلیل که هر مترمربع بلوک یونولیت یا پلاستوفوم در حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد، به طوریکه هر مترمربع بلوک سیمانی ۱۸۰ کیلوگرم و هر مترمربع بلوک سفالی ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارند.
  • بیشتر شدن مقاومت ساختمان و سبک سازی بارهای بی خاصیت و مرده.
  • دوام زیاد محصول ( دوام زیاد و ایمنی بیشتر در زلزله به علت نوع دانسیته و نحوه دانه بندی بلوک و خاصیت ارتجاعی درمقابل ارتعاشات )
  • سهولت ، سرعت و راحتی در اجرای انجام عملیات نصب
  • سهولت در برش

  • کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن قالب بندی سقف ها بی خطر و بی حادثه بودن برای کارگران در حال عملیات به هنگام انتقال به طبقات
    عایق ۱۰۰% صدا، نفوذ ناپذیر حرارت و نفوذناپذیر در برابر رطوبت و یخ زدگی
  • صرفه در مسئله ی اقتصادی که یکی از مهم ترین موارد به شمار می آید ، به علت مصرف کمتر میلگرد و آهن آلات تا حدود ۲۰% و همچنین صرفه جویی در تیرچه هایی از جنس بتن تا فاصله محورهای ۶۰ سانتی متر در سقف
  • صرفه جویی در بتن مصرفی که این مورد بر روی سقف تا میزان ۱۵% به کار می رود .
  • یکی دیگر از موارد مهم در یونولیت ها غیرقابل نفوذ بودن آنها در برابر لانه سازی جانوران موذی و حشرات بدلیل پر بودن داخل یونولیت و یا پلاستوفوم ها می باشد .
  • عدم انباشته شدن نخاله های ساختمانی و نداشتن ضایعات

  • آسان شدن در اندود خاک و گچ ، صرفه جویی تا میزان ۱۵% در سازه با وجود شیارهای ایجاد شده در قسمت زیر بلوک به علت چسبندگی بهتر خاک و گچ
  • کم شدن ضخامت کف سازی طبقات تا حداکثر cm5 به علت عبور تاسیسات از درون بلوک یونولیت یا همان پلاستوفوم

در هنگام خرید یونولیت و فوم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

با افزایش استفاده از یونولیت در صنایع مختلف و به خصوص ساختمان سازی باعث شد که افراد زیادی به سمت تولید یونولیت روی آورند.با زیاد شدن عرضه کنندگان و رکود بازار ساخت و ساز ، کاهش خرید یونولیت و رقابتی شدن این بازار متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان برای فروش محصول خود مجبور به کاهش قیمت و در پی آن کاستن کیفیت تولیدات خود شده اند.اما همچنان کارفرمایان ، پیمانکاران و مهندسانی هستند که سطح بالای کیفیت و استاندارد بودن کالای خریداری شده را به جنس ارزان ترجیح می دهند. کارخانه فراز فوم البرز به عنوان تولید کننده محصولات مختلف بر پایه پلاستوفوم از جمله یونولیت های سقفی ساختمانی ، فوم و ورق های سردخانه ای سعی در عرضه بهترین نوع محصولات و ارائه آن به خریداران محترم را دارد.

 لیست قیمت یونولیت و فوم

آنچه قیمت فوم و قیمت یونولیت را در بازار تحت تأثیر قرار می دهد، کیفیت این محصولات و همچنین نیاز مصرف کنندگان است. با توجه به نوسنات قیمت برای اطلاع از آخرین قیمت یونولیت سقفی و همچنین آشنایی با نحوه سفارش و خرید این تجهیزات می توانید با کارشناسان فراز فوم تماس حاصل فرمایید.

فروش یونولیت در استان های مازندران، گلستان، گیلان

کارخانه فراز فوم البرز بزرگترین تولید کننده فوم ، انواع یونولیت و ورق های سردخانه ای آماده ارائه خدمات و فروش عمده محصولات خود با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عزیز می باشد. همچنین کارخانه فراز فوم برای رفاه حال مشتریان خود امکان ارسال محصولات خود به استان های مازندران، گلستان و گیلان را فراهم کرده است. برای آگاهی بیشتر می توانید با کارشناسان و مهندسان کارخانه فراز فوم تماس حاصل نمایید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 290 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:51

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص می باشد، وسیله ای اتوماتیک می باشد که برای چین کردن انواع کاغذ استفاده می شود. بیشترین استفاده این دستگاه ها در صنعت تولید فیلتر هوا می باشد.

وظیفه دستگاه چین کاغذ کن

همان گونه که تا حدودی همه شما درجریان کار این دستگاه هستید رول های کاغذ وارد دستگاه چین کاغد کن شده و از سوی دیگر، کاغذ به صورت چین شده خارج می شود و سپس توسط دستگاه های اتوماتیک تولید فیلتر هوا ، یک فیلتر هوا برای خودرو تولید می شود.اگر قصد راه اندازی خط تولید فیلتر هوا را دارید می توانید با خرید یک دستگاه کاغذ چین کن بخش بزرگی از فعالیت شرکت خود را به صورت اتوماتیک پیگیری نمایید.

همکاران ما در شرکت صنعت فیلتر سگال در هر زمان در خدمت شما می باشند تا خدمات خود را جهت مشاوره در امر خرید دستگاه های کاغذ چین کن ، و همچنین راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به شما ارائه دهند.

مشخصات فنی دستگاه های کاغذ چین کن:

  • ساخت ماشین الات کاغذ چین کن اتوماتیک
  • دارای دو غلتک تیغ به تیغ طرح کشور کره
  • دارای سیستم کانتر (شمارنده پلیت در ثانیه)
  • دارای سیستم علامت زن جهت تعیین خط برش
  • دارای سیستم کانوایر اتوماتیک
  • دارای سیستم برش اتوماتیک
  • دارای سیستم چسب ریز
  • دارای سیستم کنترل سرعت

انواع دستگاه چین کن کاغذ

دستگاه کاغذ چین کن غلتکی
دستگاه کاغذ چین کن تیغه ای
دستگاه کاغذ چین کن زیکزاکی
دستگاه کاغذ چین کن سنگین و گلدار
دستگاه کاغذ چین کن صنعتی

نکاتی مهم در مورد دستگاه‌ های چین کن کاغذ :

  1. سيستم انتقال نيرو در دستگاه‌ چين کن کاغذ حتما بايد تسمه تايم باشد.
  2. چنانچه دستگاه اين قابليت را نداشته باشد به علت دقت بالا در سرعت‌ های مختلف دچار مشکل می گردد.
  3. دستگاه‌ های چین کن کاغذی که سيستم انتقال نيروی آن زنجيری باشد سر و صدای زیادی داشته و از ايمنی پايينی برخوردار می باشند و نهايتاً در سرعت‌ های بالا کاربردی ندارند.
  4. دستگاه چين کن کاغذ بايد قابليت چسب زدن اتوماتيک را داشته باشد.
  5. دستگاه چين کن کاغذ حتما بايد قابليت تعويض غلطک را داشته باشد.

اگر بخواهیم برای این دستگاه کاغذ چین کن از لحاظ ورئی کاغذ و خروجی دادنش مثالی بزنیم میتوانیم دستگاههای کارت خوان را مثال بزنیم که رول کاغذ در درون آن قرار میگیرد و رسید

کسر حساب را به شکل یک فیش بیرون می دهد اما تفاوتی که وجوددارد اینجاست که خروجی دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوا به شکل کاغذ های چین شده است.بعد از خارج شدن

کاغذ های چین  شده از این دستگاه ، این کاغذ به دستگاه فیلتر هوا الحاق می شودو در کل خروجی یک عدد دستگاه تولید فیلتر هوا تولید می شود.

قيمت دستگاه چين کن کاغذ

قيمت دستگاه چين کن کاغذ بستگي به عواملي مثل اتوماتيک يا نيمه اتوماتيک بودن برش، يا از لحاظ ساختار انتقال نيرو، تسمه تايم داشتن يا زنجيري بودن دارد.
کيفيت دستگاه چين کن کاغذشايد حالا بهتر متوجه کيفيت دستگاه چين کن کاغذ و کارخانه سازنده آن و قطعات مصرفي دستگاه شده باشيد.

استفاده از کاغذ مناسب

هنگامي که قرار باشد فيلتر هواي شما که از اين نوع کاغذهاي چين شده تهيه شده است، در آزمايشگاه مورد تاييد قرار گيرد دچار مشکل شده ونمي‌تواند آيتم گرد وغبار که يکي از آيتم‌هاي مهم در آزمايش کاغذ فيلتر هوا است را با موفقيت بگذراند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:49

درب اتوماتیک فادینی،سیستم الکتروهیدرولیک مخصوص درب دولنگه، لولایی پارکینگی است و پرفروش ترین و پر مخاطب ترین مدل ارائه شده می باشد،دارای استانداردهای قابل قبول اروپایی می باشد

توضیحات درب اتوماتیک فادینی مدل NUPI 66

مناسب برای درب های دولنگه با حداکثر طول هرلنگه ۲ متر – درب ۴ متر

بهرمند از موتور هیدرولیک پیشرفته

دارای کلید خلاص کن دستی در مواقع اضطراری

قابلیت اطمینان بالا ، ایمن ، زییا و بدون صدا

قاب محافظ از آلومنیوم آنادایز شده

ویژگی درب اتوماتیک فادینی مدل NUPI 66

نوع محصول جک درب پارکینگ
برند سازنده فادینی
کشورسازنده اصل ایتالیا
مدل NUPI 66
ولتاژجک یا موتور ۲۲۰ولت
قدرت ۴۰۰ کیلوگرم
حداکثر اندازه درب ۲٫۵ متر
قابلیت برق اضطراری ups ندارد
نوع جک ها الکتروهیدرولیک
قابلیت دو زمانه دارد
مدت گارانتی ۴ سال
کلاس حفاظت ip44

بررسی اجمالی جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 یک جک درب پارکینگ با کیفیت و هیدرولیکی است که عملکردی بی نقص دارد نحوه ی عملکرد این نوع سیستم بر خلاف سیستم الکترومکانیکی به صورت فشار بر روغن است.

به این صورت که نیرویی فراوان به روغن وارد می شود و طی چند مرحله این فشار وارده باعث به حرکت در آمدن پیستون ها و در نهایت درب ها می شود.

مزیت نسبت به درب های الکترومکانیکی

مزیت این نوع درب ها نسبت به درب های الکترومکانیکی که به صورت گیربکسی و به کمک چرخ دنده ها کارمی کنند، در این است که، استهلاک بسیار کم تری دارند و البته قدرت زیادی هم تولید می کنند. همچنین دوام و کیفیت عمکردی آن ها مزیت دیگر آن ها به شمار می آید.

مزایای جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 هم به مانند همه ی جک های هیدرولیکی دارای ترددی نا محدود است و گزینه ای بسیار مناسب برای آپارتمان های شلوغ می باشد.

همچنین این جک که از مدار فرمانی هوشمند بهره می برد، می تواند در برابر موانع توقف کند تا از خسارات احتمالی برخورد درب با وسایل نقلیه جلوگیری کند. از نقاط قوت این محصول می توان به کارکرد آرام و کم سر وصدا، عمر و دوام بالا، زاویه بازشوندگی ۱۱۰ درجه ای و مجهز بودن به قفل برقی اشاره داشت و همچنین از نقاط ضعف این محصول هم می توان به عدم پشتیبانی از برق اضطراری و عدم دو زمانه بودن اشاره نمود.

محتویات جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 از محتویات و متعلقات زیر تشکیل شده است:

جک بازویی درب
ریل های جک
ریموت فابریک
فلاشر
چشمی
دفترچه راهنمای نصب
متعلقات نصب

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66

جک درب پارکینگ فادینی مدل NUPI 66 دارای گارانتی و ضمانت نامه ۴می باشد که باعث شده از دیگر جک ها از نظر کیفیت و اعتماد مشتری پیشی بگیرد و باید به این نکته در زمان خرید توجه خاصی داشت. جهت دریافت  اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه اینترنتی هوشمند در تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 282 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:38

سمنت برد فقط عبارتی است کوتاه شده. ھر صفحه ای که از جنس سیمان باشد را می توان سمنت برد نامید.سمنت برد ھا می توانند حاوی الیاف و فیبر ھای چوب،فیبر ھای شیشه، فیبر ھای معدنی مانند کلسیم سیلیکات، فیبر ھای آلی مانند سلولوز، و یا ترکیبی از این مواد باشند. به آن دسته از سمنت برد ھایی که حاوی این الیاف ھستند، فایبر سمنت برد یا ھمان صفحات سیمانی الیافدار گفته می شود.برای خرید فایبر سمنت در نهاوند با ما تماس بگیرید.

استفاده از فایبر سمنت درنهاوند

بر طبق آماری که شهرداری نهاوند منتشر نموده است سالانه تعداد زیادی از افراد پروانه ساختمان در شهر نهاوند دریافت می نمایند . این حجم انبوه از ساخت و ساز بیانگر رونق کسب و کار های مربوط به ساختمان است . بنابراین بسیار بدیهی است که معماران و مهندسان شیوه های نوین در ساخت و ساز را بیشتر برای ساختمان سازی بپسندند.

جدا از مسئله شیوه های جدید و نوین در ساخت و ساز ، سرعت اجرای پروژه ها و کم نمودن هزینه ها یکی دیگر از مسائلی است که برای ساختمان سازان بسیار مهم است .بنابراین بسیاری از معماران و ساختمان سازان مصالحی که سرعت بالایی در اجرا و هزینه متعادل و مناسبی را داشته باشند انتخاب می نمایند . از این رو فایبر سمنت از جمله: فایبر سمنت برد ساده ،فایبر سمنت برد ارزان ،فایبر سمنت دی پی ،فایبر سمنت رنگی،یکی از مصالح و تجهیزات ساختمان در شهر نهاوند می باشد .

فایبر سمنت چگونه تولید می شود؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است ، پس حق مسلم شماست که بدانید که چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند .

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند، مخلوطی همگن از سیمان ، سیلیس ، الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک تولید می شود ، که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاو،می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان ها چگونه است ؟

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گردد که مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آب بندی می‌باشد .

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است؟

صفحات سیمانی الیاف دار به لحاظ این که عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال نما را دچار مشکل خواهد نمود .

برای جلوگیری از این گونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود .

موارد استفاده از فایبر سمنت در نهاوند چیست؟

از آنجایی که صنعت ساختمان را از مهمترین صنایع مولد و پیشران اقتصادی کشور می توان دانست، پس بسیار بدیهی است که هر چقدر این روند سرعت بیشتری پیداکند و ساختمان سازان و معمارن هر چه سریعتر به سرمایه در گردش خود دست پیدا نمایند ، می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت به ارمغان آورند و این مهم جز با کوتاه کردن مراحل اخذ پروانه و استفاده از مصالح جدید که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود.

فایبرسمنت برد ایرانی در نهاوند

شهر نهاوند در جنوب استان همدان قرار دارد، زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی نسبتاً خنک دارد، که جز پشگامان استفاده از روش های جدید ساختمان سازی محسوب شده و فایبر سمنت یکی از محبوب ترین این مصالح می باشد.

انتخاب سازندگان ساختمان انتخاب مصالحی است که ساخت و ساز را تسریع بخشد . فایبرسمنت برد ایرانی انتخاب مناسبی برای این منظور است.

فایبر سمنت برد نما در نهاوند

فایبر سمنت برد در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و … می باشد و در نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.فایبر سمنت رنگی و فایبرسمنت طرح چوب تنوع زیادی زیادی را در نماسازی به وجود می آورند.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده میشوند.

فایبر سمنت دکوراتیو در نهاوند

فایبرسمنت به دلیل داشتن خواصی چون برش پذیری بسیار مناسب ، خم پذیری ، سوراخ شدن و .. میتواند در مصارف خاصی جهت برآورده کردن خواست طراحان و معاران مورد استفاده قرار گیرد و در رقابت با مصالح مشابهی همانند چوب، به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حریق و شرایط جوی دارای مزایای بیشتری است .

کاربرد های فایبر سمنت برد

از فایبر سمنت برد در پوشش بیرونی ساختمان ، نمای پوسته ایی ساختمان ، نمای پوششی سازه ای سبک ، پوشش های داخلی ساختمان ، پوشش دیوارهای داخلی ، پوشش های دکوراتیو ، زیرسازی کاشی و سرامیک در سرویسهای بهداشتی ، استخرها و فضاهی بسیار مرطوب ، سقف کاذب ، کفپوش کاذب ، دیوار نما و پوشش های ضد حریق مورد استفاده قرار می گیرد و ساختمان سازان به راحتی و با اطمینان از آن استفاده می کنند .

آیا فایبر سمنت برد قادر به تحمل دمای بالا است؟

به دلیل مقاومت بالای صفحات سیمانی الیاف دار در مقابل حریق و همچنین ممانعت از گسترش شعله می توان از این محصول مطابق جزئیات اجرایی تایید شده جهت پوشش سازه های فلزی استفاده نمود .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 276 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:35

ا خرید فیلتر هوای خودرو ارزان فکر نکنید که سود کردید زیرا ارزان‌ ترین فیلتر هوا مسلماً بهترین محافظ برای موتور خودروی شما نخواهد بود.در هنگام خرید فیلتر هوای خودرو فیلتری را انتخاب کنید که بازدهی بالا و طول عمر طولانی‌ تر داشته باشد.مسلماً فیلتر هایی با کیفیت بالا گران‌ تر خواهند بود زیرا در ساخت آنها از الیاف با کیفیت‌ تری استفاده می‌ شودتا بتواند بهترین بازدهی را در ظرفیت نگهداری گرد و خاک ارائه دهد.

نکات کلیدی خرید دستگاه تولید فیلتر هوا

برای خرید دستگاه تولید فیلتر هوای خودرو دقت کنید که گارگاهی که دستگاه تولید فیلتر هوا در آن می باشد الزاما محل تولید دستگاه فیلتر هوا نیست.کارگاه تولید دستگاه فیلتر هوا خودرو محلی است که در آن شاسی دستگاه های تولید فیلتر هوا را در حال ساخت مشاهده کنيد.

فیلتر هوای خودرو يک قطعه کاملا مصرفی بوده و تولید آن نيز درآمد زا می باشد. اما اخيراً مشاهده شده یک سری شرکت های واسطه ادعای ماشين سازی نموده و با عناوینی مثل طرح توجیهی يا دستگاه دستی تولید فیلتر هوا به همراه قالب سعی درفروش دستگاه های فیلتر هوای بی کیفیت می نمایند.

نقش فیلتر هوا در سوخت

فیلتر هوا مسئولیت تنظیم  هوای ورودی موتور و جذب آلودگی  و ذرات هوا را بر عهده دارد حتی می توان گفت همانظور که ریه در بدن انسان نقش مهم و بسزایی دارد؛فیلتر هوا نیز در اتومبیل تاثیر اساسی دارد و بسیار  ضروری می باشد و در صورتی که به موقع تعویض نشود تنفس خودرو را دچارعواقب و مشکلات خواهد کرد.

چرا باید فیلتر هوا تمیز باشد؟

تمیز نبودن فیلتر هوای ماشین سوخت بنزین را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع عوض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نمی رسد و مصرف سوخت در اتومبیل را افزایش می دهد.

آیا فیلتر هوا در کابین خودرو تاثیر دارد؟

فیلتر هوا علاوه بر موتور خودرو در کابین خودرو نیز کاربرد دارد و هوای ورودی کابین خودرو را تصفیه می کند. می توان گفت بیشترین نقش فیلتر هوا در ماشین ،تصفیه هوای ورودی به موتور و سیستم سوخت خودرو می باشد.

فیلتر هوا را به موقع تعویض کنید

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو : هزینه عوض کردن فیلتر هوای ماشین بسیار کم است و به راحتی قابل تعویض است اما عدم توجه به تعویض به موقع آن می تواند مشکلات و هزینه گزافی به دنبال داشته باشد،بنابراین عدم تعویض به موقع فیلتر هوا از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیست و کثیف شدن فیلتر هوا و عدم تعویض به موقع آن علاوه برافزایش مصرف سوخت بنزین باعث ناقص سوختن بنزین و در نتیجه آلودگی هوا می گردد بنابراین می توان گفت فیلتر هوا از محیط زیست نیز حفاظت می کند.

با تعویض به موقع فیلتر هوای اتومبیل و تمیز نگه داشتن آن کارایی موتور خودرو بالا می رود و مصرف سوخت خودرو کامل تر می شود و در مصرف سوخت خودرو صرفه جویی می شود.

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو

برای اینکه بتوانیم فیلتر هوای خودرو مناسبی را تهیه کنیم باید برخی نکات را رعایت کنیم.
مهم ترین نکته در خرید فیلتر هوا خودرو ، اندازه فیلتر هوا است زیرا اندازه فیلتر باید دقیقا با سیستم تهویه مطابقت داشته باشد.به همین جهت ابتدا باید اندازه فیلتر هوا قبلی را در سیستم تهویه اندازه بگیرید.

اندازه گیری ابعاد در فیلتر هوا کار بسیار ساده ای است. همچنین می توانید از دفترچه راهنمای سیستم تهویه نیز ابعاد فیلتر هوا ا به دست آورید.

 

روش تمیز کردن و استفاده بیشتر از فیلتر هوا 

نکات کلیدی خرید فیلتر هوای خودرو : با ضربه زدن به فیلتر هوا بر روی یک سطح صاف و یا با استفاده از مکنده می توان اندکی عمر آن را تمدید کردو با کاهش رسوبات قسمت های گرفته شده، تا حدی منافذ آن قسمت ها را باز نمود.انجام این کارها رسوبات سطحی را برطرف می کند ولی برای جداسازی ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده اند،سودی ندارد و بهتر است که با تعویض به موقع فیلتر هوای خودرو ( زمان تعویض فیلتر هوا )عمر موتور را افزایش داد.هرگز فیلتر کاغذی خشک را نشویید، زیرا این کار سبب خرابی فیلتر می شود.

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، تولید فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

عمومی ترین و پرکاربردترین نوع فیلتر هوا در ماشین

عمومی ترین و پرکاربردترین نوع فیلتر هوا در ماشین ، فیلتر هوای سلولزی یا فیلتر هوای کاغذی می باشد . به منظور جذب بهتر ناخالصی های هوا در فیلتر های هوای سلولزی از یک کاغذ پلیسه دار آکاردئونی استفاده می شود. این نوع فیلتر ها برای به وجود آوردن یک ثبات در ساختار خود از یک فریم پلاستیکی استفاده می نمایند.

این فیلترها ارزان قیمت تر از دیگر فیلترها می باشند اما عمر کمی دارند و باید پس از گذشت مدت زمان کوتاهی با یک فیلتر جدید عوض شوند. فیلتر هوای سلولزی توانایی جذب زیادی دارد و قادر است ۸۰ تا ۹۰ درصد ذرات خارجی را به خود جذب کند.

 کاربرد دقیق تعویض فیلتر هوا در خودروی خود را می دانید؟

 سوختی که وارد موتور می گردد برای سوختن نیاز به هوا دارد پس سوخت قبل از ورود به موتور با هوا آمیخته می شود و سپس به داخل موتور وارد می گردد اما زمانی که فیلتر هوا خودرو شما کثیف شود، پیستون که به سمت پایین می رود برای مکش آمیختن سوخت و هوا ،به مقدار همیشگی سوخت را مکیده اما به دلیل کثیفی فیلتر هوا، هوای کمتری از حالت عادی مکش میکند و این موضوع به دلیل عدم وجود هوای کافی در محفظه احتراق ،باعث میشود بنزین به صورت کامل نسوزد و قدرت کافی را تامین نکند همچنین مقداری از بنزین بصورت نسوخته از اگزوز خودرو خارج می شود.

این مسئله مصرف سوخت شما را به شدت افزایش می دهد و همچنین آسیب زیادی به کاتالیزور و سنسور اکسیژن و در نهایت آسیب به کل خودرو می شود و اهمیت تعویض فیلتر هوا را نشان می دهد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 271 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:33

روش های درس خواندن هرکس با دیگری متفاوت است ، یکی با تمرکز و درجای خلوت و دیگری در فضای آزاد ، یکی دگه هم در با کلی سروصدای اطرافش می تونه به راحتی درس بخونه. پس خیلی راجع به روش های رتبه های برتر کنکور کنجکاو نشید ، همان طوری درس بخونید که متوجه می شد. دیفرانسیل و حسابان نیز یکی از دروس مهم در کنکور هستند که هم مطالعه هم تست زنی یکی از روش های کسب بالاترین نمره در آنها به شمار می آید. ما در ادامه شما را با 10 راه حل ساده برای کسب درصد بالا در دیفرانسیل آشنا میکنیم، با ما همراه باشید

سخت ترین سوالات دیفرانسیل درکنکور از کدام فصل ها طراحی می شوند؟

معمولا سخت ترین سوالات کنکور مشتق و کاربرد مشتق هستند.

زدن تست از چند منبع مختلف را برای دیفرانسیل پیشنهاد می کنید؟

حتما. البته نگاه اجمالی و گذرا و کم عمق روی کتاب تست را پیشنهاد نمی کنم. باید با تست های یک کتاب کاملا کلنجار رفت. بعد از آن اگر وقت باشد سراغ کتاب دیگری برویم بد نیست.

تست های کنکورهای سراسری برای تمرین کافی نیست؟

تست های کنکور البته چند سال اخیر متنوع و خوب هستند ولی شاید کافی نباشند. اگر کسی به درصد های خیلی بالا فکر می کند تست های تالیفی می تواند توانایی ما را برای روبرو شدن با هر تستی در کنکور افزایش دهد.

کدام موضوعات دیفرانسیل بیشتر از دیگر فصل ها به هم مربوط اند؟

حد و دنباله
مشتق و کاربرد مشتق

کدام موضوعات دیفرانسیل بسیار پایه ای محسوب می شوند؟

تابع درجه دو، قدر مطلق و مثلثات و فصل ۱ حسابان

بعد از کلاس درس و آموزش توسط دبیر مستقیما به سراغ حل تست برویم؟ توزیع زمان بین مطالعه و تست زدن چگونه باید باشد؟

به هیچ وجه. لازم است یک سوم زمان در نظر گرفته شده برای دیفرانسیل برای مطالعه دقیق جزوه و حل مجدد تست ها و تمارین جزوه باشد.

بهترین منابع کمک آموزشی برای آموزش یا تست زنی کدام کتاب ها هستند؟

سایت ونوس

پکیج های آموزشی ونوس

جزوه های دیفرانسیل ونوس

دی وی دی های دیفرانسیل ونوس

۵۰% از سوالات کنکور دیفرانسیل از کدام مباحث مطرح می شوند؟

تابع – تصاعد – لگاریتم – دنباله – حد – مشتق گیری

چه پیشنهاد خاصی برای نحوه مطالعه دیفرانسیل و انتگرال و ریاضی پایه یا روش های تست زنی دارید؟

باید تمامی مشکلات پایه ای به تدریج طی سال تحصیلی حل شود چرا که تمامی موضوعات در هم گره خورده اند و گاهی یک تست کاربرد مشتق به موضوعات تابع، مشتق گیری، مثلثات و تعیین علامت ربط دارد. نامید نشدن و تلاش مستمر راه حل نتیجه گیری در دیفرانسیل است.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 251 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:24

شرکت تجارت گستر شایان سازه بزرگترين و مجهزترين گروه سوله سازي در ايران ،مجری و ساخت سوله های صنعتی،دامداری،ورزشی،سوله سبک ،سوله های منحنی و ….می باشد این شرکت با ساخت سوله درعلی آباد کتول در نظر دارد تا با ساخت و اجرای طرح های متنوع، فعالیت نماید.

ساخت سوله و اخذ جواز،درعلی آباد کتول

 شروع کار سوله سازی درعلی آباد کتول معمولا با پی کنی و قالب بندی طبق نقشه فنداسیون  و ساخت اسکلت سوله در کارخانه آغاز می گردد. سپس نصب اسکلت سوله انجام می گردد.

در مرحله بعد پوشش سقف و دیوار تکمیل شده، سپس کف سازی فضای داخل و نصب درب و پنجره اجرا می شود،در ادامه سیستم تهویه و روشنایی ،نصب جرثقیل و نازک کاری به اجرا می رسد.

اخذجواز ساخت:پیگیری اخذ جواز شهرداری، طراحی ساختمان و تکمیل دستور نقشه،طراحی نما،محاسبات سازه و نقشه های تاسیسات برق و مکانیک،ساخت سوله از پی تا کلید را به ما بسپارید.

چرا از سازه فولادی استفاده کنیم؟

مصالح فولادی به صورت کلی دارای نمودار تنش کرنشی هستند که تقریبا در دنیا هیچ مصالحی توانایی داشتن چنین قابلیتی رو نداره.بنابراین از آن ها در ساختمان های فولادی استفاده می گردد.

ساخت اسکلت فلزی (سالن)ورزشی ،علی آباد کتول

از جمله فعالیت های مختلف درعلی آباد کتول فعالیت ورزشی است ،این فعالیت در برخی از رشته ها نیاز به مکان سر بسته دارد تا در آن تمام زوایای یک محیط برای ورزش محیا گردد.ساخت سوله ورزشی در علی آباد کتول را به ما بسپارید .

امروزه دیگر از ساختمان ها سنگین و پرهزینه بتنی استفاده نمی شود سازه های فلزی، و به طور دقیق تر سوله ها در احداث واحدهای مختلفی از جمله سالن های ورزشی به کار گرفته می شوند.

 

مزایای سالن های مرغداری پیش ساخته درعلی آباد کتول:

  اجرای سالن در حداقل زمان ممکن:

با زمانبندی مناسب و با توجه به پیش ساخته بودن قطعات و بهره گیری از گروههای اجرایی مجرب و متخصص، اجرای سالن درکم ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

امروزه با پیشرفت فن آوری، دقت بیشتر به استانداردهای ساخت سالن های مرغداری جهت بالابردن بازدهی و کاهش هزینه های تولید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرعت در اجرا و تفکر سرمایه گذاری بلند مدت و نیز رعایت استانداردهای بهداشتی، ساخت سالنهای مرغداری را به سمت ساختمانهای پیش ساخته با عایق بندی مناسب سوق داده است.
 کاهش هزینه های ساخت:

طراحی بهینه و اقتصادی سازه و انتخاب مصالح با کیفیت مناسب و پیش بینی نیازهای یک سالن ایده آل در طراحی سالن، سبب جلوگیری از هدر رفتن مصالح و هزینه های اضافی در عین اجرای دقیق و اصولی سالن می باشد.

تامین شرایط دمایی مناسب برای بهره برداری در کلیه فصول

استفاده از عایق پلی یورتان در بدنه و عایقبندی مناسب سقف پوشش دو پوست های عایق سقف سبب سهولت در کنترل دمای داخل سالن، کاهش مصرف انرژی و تامین شرایط دمای یکنواخت محیط می گردد.

امروزه با پیشرفت فن آوری،دقت بیشتر به استانداردهای ساخت سالن های مرغداری جهت بالابردن بازدهی و کاهش هزینه های تولید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرعت در اجرا و تفکر سرمایه گذاری بلند مدت و نیز رعایت استانداردهای بهداشتی، ساخت سالنهای مرغداری را به سمت ساختمان های پیش ساخته با عایق بندی مناسب سوق داده است.

 سهولت در تعمیر و نگهداری:

ساخت سوله درعلی آباد کتول :استفاده از مصالح استاندارد و پیش ساخته درتعویض قطعات و تعمیرات ساختمانی را سبب می شود.

 تامین شرایط بهداشتی بر اساس استانداردهای روز دنیا:

دیواره و بدنه صاف و بدون خلل و فرج، نبودن نقاط خا ک گیر و زوایای مناسب جهت جلوگیری از اجتماع آلودگی و میکروب و طراحی جزئیات مناسب اعم از پوشش قطعات استراکچر و …، تامین شرایط بهداشتی و کاهش خطر بیماری در سالن را سبب می شود.

سوله سالن ورزشی

ساخت سوله درعلی آباد کتول : برای سالن های ورزشی سقف را به صورت شیبدار تولید می کنند و از قطعات سنگین و نیمه سنگین استفاده می کنند.قیمت سوله  ورزشی وابسته به مصالح و موادی است که در آن استفاده می شود و در هر سوله هزینه ها با یکدیگر متفاوت می باشد.سوله های ورزشی بسیار بزرگ هستند.

چه نوع رنگی در سازه استفاده نماییم؟

ساخت سوله درعلی آباد کتول : معمولا برای سوله ها و اسکلت های ساختمانی از رنگ های آلکیدی با ضخامت حدود ۶۰ میکرون استفاده می شود و برای مناطق مرطوب از رنگ های اپوکسی و پلی اورتان استفاده می شود که در صورتی که رنگ اپوکسی لازم به تمیز کاری کامل قطعات و سندبلاست و شات بلاست و یک لایه زینک ریچ و لایه میانی پلی آمید و رویه اپوکسی پلی اورتان هر کدام با ضخامت ۶۰ میکرون جمعا ۱۸۰میکرون می باشد.

فام رنگ هم سلیقه ای می باشد و معمولا از رال رنگ ۵۰۱۵، ۵۰۰۳ و ۲۰۰۴ استفاده می شود.

کدامیک از انواع سقف ها برای سازه ساختمان من مناسب تر است؟

 ابتدا می بایست شرایط پروژه خود را بدرستی تعیین کنید تا بتوانید به پاسخ صحیح دست بیابد.
منظور از شرایط پروژه در واقع و دردرجه اول نوع اسکلت و دردرجه دوم توان مالی و دردرجه سوم محدودیت زمانی اجرای آن است در درجه چهارم متراژ پروژه .
بعنوان مثال اگر اسکلت ساختمان شما فلزی است و توان مالی دارید و درعین حال زمان کمی برای انجام و اتمام پروژه در اختیار دارید سقف عرشه فولادی گزینه مناسبی برای ساختمان شماست.
سقف عرشه فولادی بهترین گزینه برای پروژه های بالای ۱۰۰۰ مترمربع و توجیه  اقتصادی دارد به دلیل بازگشت سریعتر سرمایه.

ساخت سوله گاوداری

با اطمینان می توانم به شما بگویم که شرکت شایان سازه یکی از بیشترین درخواست هایی که برای انجام پروژه دارد ساخت سوله گاوداری (سوله دامداری) می باشد. سوله برای گاوداری بسیار مهم است و در فضای بسیار زیادی باید ساخته شود.

چه نوع رنگی در سازه استفاده نماییم؟

ساخت سوله درعلی آباد کتول : معمولا برای سوله ها و اسکلت های ساختمانی از رنگ های آلکیدی با ضخامت حدود ۶۰ میکرون استفاده می شود و برای مناطق مرطوب از رنگ های اپوکسی و پلی اورتان استفاده می شود که در صورتی که رنگ اپوکسی لازم به تمیز کاری کامل قطعات و سندبلاست و شات بلاست و یک لایه زینک ریچ و لایه میانی پلی آمید و رویه اپوکسی پلی اورتان هر کدام با ضخامت ۶۰ میکرون جمعا ۱۸۰میکرون می باشد.

فام رنگ هم سلیقه ای می باشد و معمولا از رال رنگ ۵۰۱۵، ۵۰۰۳ و ۲۰۰۴ استفاده می شود.

کدامیک از انواع سقف ها برای سازه ساختمان من مناسب تر است؟

 ابتدا می بایست شرایط پروژه خود را بدرستی تعیین کنید تا بتوانید به پاسخ صحیح دست بیابد.
منظور از شرایط پروژه در واقع و دردرجه اول نوع اسکلت و دردرجه دوم توان مالی و دردرجه سوم محدودیت زمانی اجرای آن است در درجه چهارم متراژ پروژه .
بعنوان مثال اگر اسکلت ساختمان شما فلزی است و توان مالی دارید و درعین حال زمان کمی برای انجام و اتمام پروژه در اختیار دارید سقف عرشه فولادی گزینه مناسبی برای ساختمان شماست.
سقف عرشه فولادی بهترین گزینه برای پروژه های بالای ۱۰۰۰ مترمربع و توجیه  اقتصادی دارد به دلیل بازگشت سریعتر سرمایه.

ساخت سوله گاوداری

با اطمینان می توانم به شما بگویم که شرکت شایان سازه یکی از بیشترین درخواست هایی که برای انجام پروژه دارد ساخت سوله گاوداری (سوله دامداری) می باشد. سوله برای گاوداری بسیار مهم است و در فضای بسیار زیادی باید ساخته شود.

مراحل ساخت سوله گاوداری

ساخت سوله درعلی آباد کتول : برای ساخت سوله گاوداری طراحان و تکنسین های این حرفه محیط را برآورده نموده و طراحی را انجام می دهند ،سپس قالب اصلی طرح برش داده می شود و تمامی قطعات لازمه به یکدیگر جوش داده می شود.

در تمامی این مراحل یک به یک کنترل کیفی توسط کارشناسان صورت می گیرد.در ساخت این سوله ها باید ابعاد و اندازه به طور دقیق گرفته شوداین فضا بسیار بزرگ است یک اشتباه کوچک هزینه های زیادی رابرای کارفرمایان به دنیال دارد  و همچنی برای ساخت یک سوله ایده آل باید تمام نکات ریز و درشت در مراحل طراحی و ساخت در نظر گرفته شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:12

در فرهنگ ايرانيان استفاده از انواع عرقيات گياهي مانند شاتره، كاسني، بيد مشك، گلاب، آويشن، پونه، نعنا، عرق بهار نارنج، چهل گياه و غيره رواج بسياري داشته است. عرق گياهان دارويي خواص درماني و دارويي مخصوص خود را دارا هستند كه البته نحوه تجويز انواع عرقيات گياهي و دارويي بستگي به مزاج و طبع سرد و گرم افراد دارد. عرقیات گیاهی علاوه بر آنکه می‌تواند از عطش و دمای بدنتان بکاهد می‌تواند فواید متعددی برای سلامت جسم و روح شما داشته باشد.در فصل تابستان بیشتر از فصل‌های دیگر سال تمایل به نوشیدن انواع و اقسام آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های خنک داریم و بیش از هر فصل دیگری از این نوشیدنی‌ها در سبدغذایی خود قرار می‌دهیم.

معجزه عرقیات گیاهی در گرمازدگی

عرق کاسنی

عرق کاسنی دارای خواص بسیار متعددی می باشد و از خانواده عرقیات گیاهی می باشد. مهم ترین میزیتی که عرق کاسنی دارد مقابله با گرمازدگی می کند و حرارت بدن را کم می کند.علاوه بر این مورد کاسنی تب بر می باشد و کلسترون خون را پایین می آورد و به شادابی و تقویت پوست کمک میکند.لبته در برخی موارد به شما پیشنهاد می شود که عرق کاسنی و شاتره را به هم ترکیب کنید و قبل از هر وعده غذا یک استکان میل کنید.

گلاب

گلاب در واقع یک نوعی از عرق گیاهی که از برگ گلهای محمدی بدست می آید و همه شما آن را به عادی در زندگی روزه مره خود استفاده می کنید. گلاب در واقع همان اسنس گل محمدی می باشد و خواص دارویی فراوانی دارد.از آن جمله می توان به ضد اسهال، ضد التهاب، افزایش دهنده میل جنسی، ضد نفخ، مقوی قلب، خلط آور، مقوی معده و اشتهاآور بودن آن اشاره کرد. در ضمن، گلاب به برخی محصولات مثل فالوده، بستنی یا برخی شربت ها افزوده می شود.

تخم شربتی

تخم شربتی دانه گیاه ریحان خوراکی است. این دانه ها درشت تر از خاکشیر و سیاه رنگ هستند.وقتی تخم شربتی داخل آب ریخته می شود، روی آن لایه ای ژله ای تشکیل خواهد شد. شربت آن ضد گرمازدگی و ضد عطش است تخم شربتی خاصیت مسهل و ملین داشته و مصرف آن  برای جلوگیری از یبوست که در تابستان شایع می شود، مناسب است.

عرق شاتره

اگر میزان گرمایی بودن شما بسیار زیاد است و در کل آدم خیلی گرمایی هستید و محل کار شما در زیر آفتاب می باشد با خوردن یک لیوان عرق شاتره بدن خود را خنک کنید و طبع گرمای خود را پایین بیاورید.علاوه بر این شاطره تصفیه کننده خون و صفرابر است.

عرق نعناع

عرق نعنا یکی از عرقیات کیاهی است که شاید اکثر شما در درمان ذلپیه و شکم درد ازآن استفاده نموده اید. اما شما می توانید در فصل گرما نیز از این عرق گیاهی برای خنک کردن استفاده نمایید.افرادی که در طول تابستان دچار گرمازدگی زیادی می شوند بهتر است بعد از خوردن انواع آبمیوه و میوه مثل هندوانه یک لیوان عرق نعنا برای جلوگیری از نفخ معده استفاده کنند.

عرق بیدمشک

بیدمشک نوعی بید است ولی این درخت در اول بهار و قبل از آنکه برگ بدهد، گل های زیبا و خوشبویی دارد. عرق بیدمشک از گل های این نوع بید که در ارومیه بسیار زیاد است، تهیه می شود. گاهی از عرق بیدمشک بدون رقیق کردن استفاده می شود که خواصی نظیر تقویت کننده، آرام بخش، ضد گرمازدگی و مقوی قلب دارد. گاهی نیز به صورت شربت آن را رقیق و مقداری شکر به آن اضافه می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 293 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:03

اتاق مدیریت یکی از مهم ترنی اتاق های یک سازمان یا شرکت می باشد که باید بسیار شیک و با شکوه باشد. در واقع اتاق مدیریت قلب یک سازمان می باشد و باید برای طراحی ان و مبلمان آن هزینه قابل وجه تری در نظر گرفته شود. زمانیکه مشتریان وارد اتاق مدیریت می شوند با مبلمان شیک و طراحی زیبا مواجه می شوند اغلب راغب به بستن قرار داد می شوند.

 چرا طراحي ميز مديريت با ساير ميزها متفاوت است؟

میز مدیریت

همانطور که از نامش پیداست میز مدیریت برای اتاق مدیران طراحی می شود و به دلیل اهمیتی بسیار زیادی که دارد در طراحی آن اصول و استانداردهای خاصی رعایت می شود.یک میز مدیریت با باعاد و استاندارد لازمه و زیبایی و کارایی بالا در روحیه مدیران تاثیر بسزایی دارد و می توانددر بهتر انجام شدن روند کارها تاثیر گذار باشد.البته زمانیکه میخواهید یک اتاق مدیرت طراحی شود شما هم به عنوان کسی که می خواهید از آن لوازم استفاده نماید حتما نظرات و پیشنهاد خود را اعلام نمایید.

چرا میز های مدیریت با میزکارمندی متفاوت هستند؟

برای اینکه اتاق مدیریت بسار لوکس و زیبا باشد باید مبلمان آن نیز مدرن و با شکوه باشد. میز مدیریت نباید با میز کارمندی ؛ میز کنفرانس و یا میز کامپیوتر که در شرکت مورد استفاده قرار می گیرد یک اندازه باشد وبلکه باید از نظر زیبایی و اندازه باید بسیار متفاوت باشد. میز مدیریت باید دارای تزئینات بسیار زیبا , مواد اولیه مرغوب و همچنین ساختار بسیار زیبایی داشته باشند. اما اینکه چرا باید میز مدیریت با سایر میزهایی که در شرکت استفاده می شود، متفاوت باشد، دلایل زیادی وجود دارد که عبارتند از:

مهم بودن جایگاه مدیر در یک سازمان

مدیر به عنوان مهمترین شخصیت در شرکت است که تمامی امور اداری بر عهده وی می باشد. به همین دلیل تمامی وسایلی که در اتاق مدیر چیده می شود، نیاز به هماهنگی ویژه دارد. و باید شکوه و عظمت مدیر را نشان دهد و همچنین مدیران به واسطه داشتن اسناد و مارک زیاد باید از میز های بزرگ و جادار استفاده نمایند تا بتوانند تمامی اسناد و مدارک را سازمان دهند و طبقه بندی کنند.

بیشتر بخوانید

هر آنچه در مورد میز مدیریت باید بدانیم

ویژگی های یک میز مدیریت عالی

زیبایی اتاق مدیریت

اتاق مدیریت یکی از اتاق های داخل سازمان است که نسبت به سایر اتاق ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیار مشتریان  و همکاران رقیب در هنگام ورود به یکم سازمان به اتاق مدریت مراجعه می کنند بنابراین برای عقد قرار دادهای بزرگ و شکست رقبای تجاری خود باید این اتاق چشمگیر و بسیار زیبا باشد.

رسیدگی هر چه سریع تر به امور سازمان

فعالیتی که در اتاق مدیریت انجام می شود، نسبت به سایر اتاقها و فضای شرکت بیشتر است. از سوی دیگر لازم است تا اداره امور شرکت نیز با سرعت بالاتری انجام شود. وجود یک میز با طراحی استاندارد و اندازه متناسب، می تواند مدیر را در انجام و رسیدگی سریع تر به امور شرکت، یاری دهد.

رسمی بودن اتاق مدیریت

اتاق مدیریت فضای رسمی است که با سایر قسمت های شرکت متفاوت است. به همین دلیل میز مدیریت هم باید متناسب با فضا، رسمی طراحی شود. رنگ های تیره، استفاده از المان های زیبا، مرغوبیت متریالی که برای میز استفاده می شود و .... همگی در طراحی یک میز مدیریت رسمی تاثیر زیادی دارند.

کاربردی بودن میز مدیریت

میز مدیریت با کارایی بیشتری نسبت به سایر میزهای کارمندی داشته باشد. به این معنا که مدیر باید بتواند حداکثر استفاده را از فضای میز داشته باشد. تعبیه کشوهای متعدد برای میز، مدیر را برای جابه جا کردن برخی از اسناد و مدارک یاری می کند. در عین حال میز مدیریت نباید بیش از حد بزرگ و جاگیر باشد تا فضا را برای انجام سایر امور اشغال نکند.

 میزهای مدیریتی چه تفاوتی با میزهای کارشناسی معمولی دارند؟

میز کارشناسی از نوع دیگر میزهای اداری است. این میز برای تسهیل کار برای کارشناسان حاضر در محل کار ساخته و استفاده می‌شود. میز کارشناسی باید صفحه ای بزرگ داشته باشد تا در هنگام کار روی آن فرد بتواند تمام امکانات مورد نیاز خود را در آن داشته باشد. همچنین، با توجه به گذراندن ساعات طولانی میز کارشناسی باید از اصول ارگونومیک پیروی کند تا کمترین مشکلات برای سلامتی فرد را به وجود بیاورد.

میز مدیریت در یک فضای کاری پیش از همه باید نشان دهنده شأن مدیر باشد. این میز باید بزرگ بوده و از متریال بسیار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سیستم فایلینگ مورد نیاز مدیر نیز در دل میز او تعبیه شده باشد تا دسترسی به مدارک و لوازم مورد نیاز مدیر آسان باشد.

آیا تفاوت چشمگیری میان میز مدیریت و میز کارشناس وجود دارد؟

بی شک به دلیل ماهیت متفاوت کار مدیران و کارشناسان، تفاوت های زیادی در ظاهر و کارایی میزهای مدیریت و کارشناسی وجود دارد. تفاوت های ظاهری شامل اندازه های میز، متریال و ابزار آلات به کار برده برای ساخت میز و  کمد و سیستم فایلینگ تعبیه شده روی میز است.

مبلمان اداری ویچوب با ساخت انواع میزهای مدیریتی و میز کارشناسی، توانمندی خود در زمینه ساخت انواع میزها و مبلمان اداری را به همه ثابت کرده است. این گروه صنعتی با تکیه بر تیم کارشناسی کارآزموده و طراحان هنرمند و خلاق خود، میزهایی مدیریتی شایسته بزرگ‌ترین مدیران ایرانی را با پیروی از استانداردهای روز اروپا و آمریکا می سازد.

میزهای کارشناسی چند نوع دارند؟

میزهای کارشناسی با توجه به نوع کار افراد در یک محیط کاری دارای تفاوت هایی نیز هستند. انواع مختلفی از میزهای کارشناسی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند که مدیران شرکت ها با توجه به بودجه مورد نظر آن‌ها را برای کارکنان خود تهیه می کنند. این میزها علاوه بر ظاهر مناسب و کارایی بالا باید بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده باشند تا طی ساعت های کار طولانی در محل کار سلامتی پرسنل و کارشناسان حفظ شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 13:01

در طب سنتی، امکان بروز آلرژی در افرادی که مزاج گرم دارند یا مزاج آنها در اثر بیماری و یا تغذیه نادرست مزاج کل بدن و یا به طور اختصاصی مزاج مغز آنها به سمت گرمی رفته باشد، وجود دارد که با راهکارهایی می توان آن را در مان کرد.در این مقاله به درمان آلرژی غذایی با طب سنتی می پردازیم.

آلرژی غذایی یا حساسیت به مواد غذایی چیست؟

آلرژی یا حساسیت به مواد غذایی (آلرژی غذایی) به واکنش سیستم ایمنی فرد نسبت به یک ماده غذایی و یا میوه های تازه اطلاق می شود.

علل آلرژی غذایی را بشناسیم:

آلرژی و یا حساسیت غذایی گاهی ممکن است به دلیل واکنش بدن به مواد افزودنی مجاز و مواد نگهدارنده باشد. گاهی مواد غذایی را را به چهار گروه، ۱- شیر و لبنیات، ۲- گوشت و حبوبات و مغزهای خوراکی، ۳- نان و غلات و ۴- میوه ها و سبزیجات تقسیم بندی می کنند. تاکنون گزارشات متعددی در رابطه با حساسیت به انواع مواد غذایی گروه های چهارگانه مذکور وجود دارد!

علائم آلرژی یا حساسیت به مواد غذایی

علائم آلرژی غذایی متعاقب مصرف مواد غذایی در مدت چند دقیقه و یا چند ساعت بروز می یابند! گاهی واکنش های آلرژیک متعاقب استفاده از مقادیر اندک غذای حساسیت زا نیزدر فرد ایجاد می گردد. علایم آلرژی غذایی به صورتهای زیر بروز می نماید:

  • تهوع،اسهال و استفراغ(گاها اسهال حاد)
  • درد شکمی
  • کهیر و اگزما (درماتیت آتوپیک)
  • آسم

شوک آنافیلاکسی در حساسیت غذایی چیست؟

شایان توجه است در موارد نادر و شدید آلرژی غذایی، مصرف غذایی که شخص به آن حساسیت دارد می تواند موجب شوک آنافیلاکسی (یک واکنش سیستمیک شدید که می تواند کشنده باشد) گردد.

چه کسانی در خطر ابتلا به آلرژی غذایی می باشند؟

آلرژی های غذایی اغلب در افرادی مشاهده می شود که سابقه وجود بیماری آلرژی در فامیل آنها وجود دارد. بیشترین شیوع حساسیت غذایی در ماهها و یا سال های اولیه زندگی و یا به عبارتی در دوران طفولیت و یا کودکی می باشد.

آلرژی غذایی یا عدم تحمل ماده غذایی؟!

آنچه که در باره آلرژی غذایی باید به خاطر داشت عدم اشتباه علائم آلرژی غذایی با بیماری دیگری به نام عدم تحمل ماده غذایی (در اثر عدم وجود آنزیم مناسب برای جذب و هضم ماده غذایی) می باشد.

تشخیص و تفکیک این دوبیماری (آلرژی غذایی و عدم تحمل یک ماده غذایی) که دارای علائمی شبیه به هم هستند باید توسط پزشک متخصص صورت گیرد. یکی از شایعترین بیماریهای عدم تحمل در انسان عدم تحمل و هضم لاکتوز شیر می باشد که بدلیل عدم وجود و یا کمبود آنزیم لاکتاز در انسان بروز می یابد.

حتما بخوانید:

اسهال حاد

درمان زگیل با طب سنتی

درمان فیستول مقعدی در طب سنتی

علت و راههای درمان یبوست در طب سنتی؟

علائم و علل آلرژی در فصل بهار

با شروع فصل بهار درصد زیادی از مردم دچار آلرژی فصلی با علائم اشک ریزش، آبریزش بینی، خارش گلو و خارش‌های پوستی می‌شوند. یکی از علل بروز علائم، گرده‌افشانی گل‌ها و گیاهان در این فصل است.
در کتب طب سنتی ایرانی این علائم با علائم بیماری نزله گرم مشابهت داشته و درمان‌های مختلفی برای پیشگیری و کاهش علائم آن توصیه شده است.

علت اصلی زکام چیست؟

علت اصلی زکام و یا نزله گرم، ضعف مغز و ریزش فضولات و مواد زائد مغز به سمت بینی است. البته در بعضی موارد، ماده این بیماری به پوست هم نفوذ کرده و موجب خارش پوستی می‌شود.

درمان آلرژی غذایی با طب سنتی

  • یکی از درمان‌های اصلی و مؤثر در درمان این بیماری، کاهش میزان غذاست. در فصل بهار باید از پرخوری اجتناب شود و بیماران مستعد از مصرف گوشت‌های سخت هضم و غذاهای چرب تا حد امکان پرهیز کنند و تحمل گرسنگی و تشنگی و کم خوابیدن را داشته باشد تا ماده این بیماری از بدن دفع شود و در صورت نیاز به مصرف گوشت، گوشت بلدرچین و کبک را در برنامه غذایی خود بگنجاند.
  • علاوه بر این، باید از مصرف سبزیجات مانند تره، پیاز، شاهی و سیر و تنقلاتی مانند گردو و مصرف پنیر جدا پرهیز شود.

ممنوعیت مصرف غذاهای شور و ترش:

  • مصرف غذاهای شور و ترش و میوه های آبکی از عوامل تشدید کننده این بیماری هستند.
  • چه خوب است که در این فصل بدن را به تنقیه و روزه‌داری عادت دهیم و از آش‌های ساده با طعم متمایل به ترشی مثل آش آلو و آش سرکه و آش انار به صورت هفتگی حداقل دو تا سه وعده استفاده شود.

مصرف کاهو وسکنجبین فراموش نشود!

  • ضمن اینکه، مصرف کاهو و شربت سکنجبین که از سنت‌های پیشینیان است در این ایام می‌تواند به رفع خشکی و خارش‌های شدید پوستی کمک کند.

عدم مصرف ادویه جات تند:

  • یکی دیگر از توصیه‌های غذایی که بیماران باید رعایت کنند، عدم مصرف ادویه‌جات تند در این ایام بوده و بهتر است کسانی که دچار خارش مزمن پوست هستند، غذاهایی حاوی کدو و اسفناج را بیشتر مصرف کنند.
  • بیماران باید از خوابیدن در روز و در معرض باد سرد قرار گرفتن پرهیز کنند و تا حد امکان سر خود را با پوشش مناسب بپوشانند. حتی بهتر است در این ایام هنگام خواب سر نسبت به بدن در موقعیت بالاتری قرار بگیرد تا مواد به راحتی از مسیرهای خروجی دفع شده و در سر نمانند.

مانع آبریزش بینی نشوید!

  • معمولاً با شروع آلرژی، در ابتدا میزان آبریزش زیاد است. در حد امکان با مصرف داروهای مختلف نباید مانع خروج ماده شد بلکه پیشنهاد می‌شد به کمک بخور با گیاهانی مانند بابونه رطوبت‌ها را رقیق کرده و به دفع ماده کمک شود.
  • همچنین بهتر است در ابتدای آغاز حساسیت و آلرژی که علائم عطسه و آبریزش بینی وجود دارد، استحمام صورت نگیرد و کسانی هم که زیاد دچار این بیماری می‌شوند توجه خاصی به تقویت معده و مغز داشته باشند.

درمان گیاهی آلرژی در طب سنتی

در طب سنتی فردی که واکنش‌های آلرژیک در او بروز کرده است، ابتدا با شناسایی مزاج فرد و بر اساس آن با اصلاح مزاج و یا اگر فرد دارای سوء مزاج شده باشد با اصلاح سبک زندگی و عادت‌های غذایی با مواد غذایی متناسب با مزاج فرد و بررسی فعالیت‌های بدنی و حتی نحوه استحمام فرد شروع به درمان آلرژی می‌گردد.

پس از شناسایی مزاج و سبک زندگی فرد مبتلا به آلرژی، نوبت به استفاده از داروهای گیاهی و در قدم آخر پاکسازی و حجامت در درمان آلرژی خواهد بود.

روش درمان گیاهی آلرژی در طب سنتی

در درمان آلرژی و یا حتی زمانی که فرد واکنش های آلرژیک را خود مشاهده نمود، می‌توان از گیاهان با طبع خشک به صورت شربت، عرق و یا دم کرده استفاده کرد.

به طور مثال استفاده از شربت‌های خاکشیر و نارنج، آب زرشک، آبغوره، شربت آب لیمو، و دم کرده کاسنی و یا عرق آن توصیه می‌گردد. پس از این مرحله‌ها و درمان با گیاهان در صورت نیاز حجامت آلرژی انجام می‌گیرد.

در مورد مصرف گیاهان دارویی خودسرانه عمل نکنید!

در مورد مصرف گیاهان دارویی جهت تعریق، نوع گیاه متناسب با مزاج فرد و مقدار دلخواه مصرف آن مراجعه به افراد متخصص الزامی است؛ زیرا استفاده خودسرانه گیاهان دارویی بر خلاف تعرفه عموم مردم که داروهای گیاهی ضرری ندارد دارای عوارض و تداخلات شدید می‌باشند.

پیشگیری از آلرژی غذایی:

بهترین راه پیشگیری از یک واکنش آلرژیک، شناخت و اجتناب از غذاهایی است که این علائم را ایجاد می کنند. برای برخی از افراد این مشکل فقط یک مسئله ناراحت کننده است، اما برخی دیگر آنرا رنج بزرگتری می بینند.

برخی از اجزای غذایی آلرژی زا میتوانند زمانیکه بعنوان جزء غذایی در یک بشقاب غذا باشند، به خوبی در بین دیگر اجزاء غذا پنهان گردند. این اتفاق بویژه در رستوران ها و دیگر محافل اجتماعی رخ میدهد.

مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی

ما توانسته ایم با بهره گیری از بهترین و برترین دستگاه های روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی توسط کادری مجرب و حرفه ای و همچنین پزشک متخصص اقدام به درمان بیماری های نشیمنگاهی از جمله درمان بواسیر ، درمان شقاق ( درمان فیشر ) ، درمان کیست مویی ، درمان فیستول ، درمان توده های ناحیه تناسلی ، درمان زگیل تناسلی به طور تخصصی و بدون درد و بیهوشی نموده و رضایت بیماران عزیز را جلب نمائیم و در سریع ترین زمان ممکن آن ها بهبود دهیم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:54

کودکان علاقه زیادی دارند که بخشی از فضای خانه یا هر جایی را برای خودشان محصور کنند و بشود کنج امن و دنج خودشان و شما را به خانه خودشان دعوت کنند! فرزند شما از این بازی لذت می برد و این کار از حس و نیازش به تجربه استقلال شکل می گیرد در نتیجه سعی کنید با او همراهی کنید و گاهی مهمان خانه کوچکش شوید. اگر به دنبال کلبه چوبی  و کلبه  درختی هستید؛ بهتر است آن را سفارشی تهیه کنید، اما پیشنهاد می دهیم در این سفارش، جنس چوب را اولین گزینه انتخابی خود قرار دهید.

ساخت کلبه چوبی کودک
کلبه بازی کودک برای رفع این نیاز کودکان طراحی و تولید می شود. کلبه بازی کودک انتخاب مناسبی برای مهد کودک، خانه بازی، مطب کودکان و رستوران ها است و برای استفاده در فضای باز نیز مناسب می باشد. ابعاد و رنگ بندی این کلبه قابل سفارش است.

طراحی ، اجرا و ساخت انواع محصولات چوبی

شما می توانید انواع آلاچیق و سایبان را در ابعاد و اندازه های مختلفی و طرح ها ی متنوع سفارش دهید. همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، که با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود.
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :  ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در  طراحی و ساخت  دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت  برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 314 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:50

یکی از چیزهایی که عروسک های نمدی را خیلی جذاب و دوست داشتتنی می کنه می کنه،ریزه میزه و کوچولو موچولو بودنشه. این اندازه کوچولو عروسک ها ، علیرغم جذاب تر نمودن، کار را برای سازنده عروسک تا حدودی سخت و دشوار می کنه. روخک تولید کننده محصولات نمدی و اسباب بازی های فکری مهارتی نمدی کودکان ۱تا۷سال می باشد.در این مقاله می خوایم بهتون روش دوختن عروسک نمدی رو آموزش بدیم.پی با ما همراه باشید.

سریع ترین روش دوخت عروسک نمدی

اگر تجربه زیادی روی ساخت عروسک های نمدی ندارید، توصیه ما به شما این است که که ابتدا ساخت عروسک های تیره رنگ را در برنامه کار خود قرار بدید نه عروسک هایی با رنگ روشن. زیرا به واسطه تجربه کمی که دارید، احتمالا شما نمد را بیش از حد لمس خواهید کرد و لذا ممکن است نمدهای دارای رنگ روشن، لکه لکه و کثیف شوند.

فروشگاه اینترنتی محصولات نمدی

برای دیدن و خرید تمام طرح های نمد، عروسک نمدی،بازی نمدی، توپ بازی نمدی، کیف نمدی و کتاب نمدی و … می توانید به سایت زیر سر بزنید:

www.rookhak.com

 

اولین قدم برای دوخت عروسک نمدیولین قدم برای دوخت عروسک نمدی تهیه ابزارهای مورد نیاز می باشد.که شامل وسایل زیر می باشد.

  • قیچی مخصوص پارچه نمد

در صورت نیاز و تمایل برای انجام برش های تزیینی می توانید از قیچی زیگزاگ هم استفاده کنید.

  • قیچی سرکج مخصوص برای کارهای آرایشی در کار نمدی به ما کمک می کند تا نواحی دایره وار را به راحتی و تمیز برش دهیم.
  • انواع نخ
  • کاغذ مناسب برای تهیه الگو
  • خط کش
  • متر خیاطی
  • سوزن و خودکار و وسایل تزیینی مانند روبان و دکمه و سنگ های تزیینی و مگنت و گیره
  • پیکسل ( تکه دوزی نمدی ) و …
  • پارچه نمد
  • چسب مایع و یا چسب حرارتی

دومین قدم دوخت عروسک نمدی

دومین قدم برای دوخت عروسک نمدی الگو کشیدن و اجرای الگو بر روی پارچه است. این مرحله را با ظرافت و دقت بالایی انجام دهید تا طرح شما کج و نامیزان درنیاد.تکه های نمد را به آهستگی و با دقت و وسواس زیاد برش بزنید. پارچه نمد یک حالت زبر و موج دار دارد که همین ویژگی باعث جذابیت عروسک های نمدی می باشد. پارچه نمدی ریش ریش نمی شه بنابراین برای کار در اندازه کوچولو بسیار مناسبه.

الگوها و قالب های هنری

اگر الگو طرح مورد نظر شما در ابعاد دلخواه شماست، براحتی الگو را به صورت برعکس، روی پشت پارچه نمدی انداخته و با  خودکار کم رنگئیا ایجاد چند نقطه، روی پارچه علامت گذاری کنید و با دقت زیاد، تکه های نمدی را برش بزنید.

پر کردن داخل عروسک

برای پر کردن داخل عروسک ها، الیاف مخصوصی وجود دارد که ممکن است خیلی اقتصادی به نظر نرسد برای همین به شما پیشنهاد می کنیم از پشم شیشه استفاده کنید. برای اینکه تمامی قسمت داخل عروسک را بتونین با پشم شیشه پر کنین از خلال دندان کمک بگیرید.

برای پر کردن عروسک های نمدی از پنبه استفاده نکنید!چون پنبه بعد از مدتی جمع میشه و شکل ظاهری عروسک تغییر میکنه و اندازه نرمال عروسک نمدی از بین میره.

تکنیک های دوخت عروسک نمدی

برای انجام کارهای هنری با نمد، شما باید با بعضی از تکنیک های دوخت و کوک های گلدوزی آشنا باشید. و همچنین آشنایی با نمد دوزی و عروسک نمدی داشته باشید.

انواع کوک گلدوزی در دوخت عروسک نمدی

  • کوک اتصال
  • کوک بخیه
  • کوک زنجیره ای
  • کوک گره فرانسوی
  • کوک شلال
  • کوک دندان موشی
  • کوک پرسان
  • زنجیره تکی
  • ساقه دوزی
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 241 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:47

از بین بیماری های برنج، بیماری پوسیدگی طوقه و ریشه (باکانه) مهـمتـرین بیمـاری برنج در استان گلستان است.از آن جایی که همیشه پیشگیری بهتـر از درمان است، بنابراین ضدعفونی بذر به عنوان یکی از راه های پیشـگیری و کـاهش آلـودگی در زراعـت برنج از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هدف از این مقاله بررسی دستورالعمل ضدعفونی بذر برنج می باشد.با آرتا رحیمی فروشگاه اینترنتی خرید و فروش برنج همراه باشید.

 دستور العمل ضدعفونی بذر برنج

برای ضدعفونی بذر ابتدا لازم است بذر پر و سالم جداشده از آب نمک را جهت تحریک قارچ ها و تامین قسمتی از آب مورد نیاز برای جوانه زنی، به مدت 12 تا 24 ساعت در آب معمولی قرار داد.
سپس بذر را به مدت 24 ساعت در محلول سمی قرار داد. قارچ کش های قابل توصیه برای این منظور عبارتند از:

  • محلول 2 در هزار تیوفانات متیل تیرام 80 درصد (هومای کت) یا 3 گرم برای هر کیلوگرم بذر
  • قارچ کش تری فلومیزول (تریفمین) با دوز 3/3 میلیلیتر برای هر کیلوگرم بذر
  • محلول 5/2 در هزار کاربوکسین تیرام (ویتاواکس تیرام)
  • محلول یک در هزار آیپرودیون + کاربندازیم (رورال تی اس)
  • محلول 5/2 در هزار بنومیل + 5/2 در هزار تیرام
  • قارچکش اول گزینه مناسبتری نسبت به سایر قارچ کش ها میباشد.

در طول 24 ساعتی که بذر در محلول سمی قرار دارد، باید 3 تا 4 نوبت، بذر را از محلول سمی درآورد و به آرامی تکان داد و سپس در داخل محلول سمی قرار داد (در صورتی که بذر در داخل کیسه گونی باشد). در صورتی که بذر مستقیماً در داخل محلول سمی ریخته میشود باید 3 تا 4 نوبت محلول سمی را با چوب بهم زد تا اولاً هوای بیشتری به بذر برسد و ثانیاً محلول سمی یکنواخت گردد و تاثیر بهتری بر قارچ ها بگذارد. این عمل در مورد بعضی از قارچ کش ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت عدم انجام، باعث کاهش رشد و ریشه زایی در گیاهچه ها میگردد.

نحوه تهیه محلول سمی

برای تهیه محلول سمی، لازم است ابتدا سم را در مقدار کمی آب حل نمود تا محلول غلیظ سم به دست آید. سپس به اندازه مورد نیاز آب به آن اضافه میکنیم. به ازای هر یک کیلو بذر، 5/1 لیتر محلول سمی لازم می باشد.

ضدعفونی خاک

در صورتی که نشا در خزانه خشک یا خزانه گلخانه ای در جعبه مخصوص پرورش داده شود، لازم است که خاک و جعبه (در صورتی که سال های قبل مورد استفاده قرار گرفته باشد) هم ضدعفونی گردد. جهت ضدعفونی خاک نیز میتوان از سموم یاد شده استفاده نمود.

کنترل بیماری های بذر و گیاهچه در خزانه

تعدادی از بیماری های برنج (به ویژه باکانه) قادر هستند در خزانه بر بذور در حال جوانه زنی و گیاهچه ها تاثیر گذاشته، بد سبزی، پوسیدگی بذر و کاهش رشد گیاهچه ها را به وجود آورند. معمولاً این علایم به صورت لکه ای در خزانه ها مشاهده میگردد. یکی از روش های کنترل بیماری های برنج میتوان از محلول یک در هزار آیپرودیون + کاربندازیم (رورال تی اس) به صورت سم پاشی (ترجیحاً در لکه های دارای علایم و اطراف آنها) به صورت سمپاشی با فشار کم استفاده نمود.

اگر می خواهید دستورالعمل ضدعفونی بذر برنج را داشته باشید می توانید به فایل PDF دستورالعمل ضد عفونی بذر برنج مراجعه کنید.

دستورالعمل ضدعفونی کردن بذر برنج

این مطلب برگرفته از سایت SID می باشد.

فروشگاه اینترنتی خرید و فروش برنج شمال

برنج آرتا رحیمی سالهای متوالی است که در زمینه تولید و عرضه برنج در سطح استان گلستان مشغول فعالیت می باشد. با ظهور اینترنت و ایجاد زیرساخت های توزیع و بسته بندی و ارسال در فضای مجازی، چندین سالی است که در این حوزه فعالیت می نمایند.

خرید اینترنتی ارزان برنج ایرانی

اگر به دنبال خرید برنج با قیمت مناسب هستید ، حتی یک ثانیه را هم از دست ندهید . ما به شما برنج آرتا رحیمی را پیشنهاد می کنیم . بسیاری از مردم در زمینه تشخیص برنج خوب و با کیفیت تخصص و توانایی ندارد. همچنین خرید این محصول به صورت مستقیم از شالیزار و خود کشاورز هزینه، زمان و زحمت زیادی را به دنبال دارد. ما همین کار را برای شما با هزینه کمتر و صرف کمترین زمان انجام می دهند. شما می توانید انواع برنج شمال را به صورت اصل و خالص از ما خریداری کرده و از طعم و عطر آن لذت ببرید.

برنج ایرانی مرغوب را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه دلالان این حرفه بسیار زیاد شده اند و برای افزایش فروش برنج مرغوب و با کیفیت را با نمونه پایین تر ترکیب می کنند و قیمت برنج را پایین تر می فروشند.با این وصف ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید برنج خود را از برنج آراتا رحیمی انجام دهید که تمامی محصولات آن با کیفیت و مرغوب می باشد و با استاندارد های لازمه تولید و بسته بندی می شود.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : قیمت برنج,خرید اینترنتی ارزان برنج ایرانی,خرید برنج, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:36

آردهای سوخاری‌ که در حال حاضر در بازار موجود هستند، معمولاً از نان‌های حجیم تولید می‌شوند.این نان‌ها به نحوی حرارت می‌بینند که رطوبتشان گرفته،خشک،قهوه‌ای و برشته شوند و زمانی که نان خشک‌شده به صورت آرد دربیاید، آرد سوخاری آماده بسته‌بندی می شود.

انواع آرد سوخاری

آرد سوخاری در انواع پودر، نوع دانه درشت یا ادویه‌دار به بازار عرضه می‌شود که این مسئله به نوع آسیاب و الک کردن و نوع مصرف آرد،بستگی دارد.

معمولاً در تهیه غذاهای سرخ‌شده برای تردی بیشتر مثلاً در تکه‌های مرغ، نوع درشت و در تهیه ناگت، کتلت یا ماهی نوع پودری آن بیش‌ترین کاربرد را دارد.

دانستنی‌های آرد سوخاری

برخی از افراد، عصاره سبزی‌ها یا مرغ و گوشت هم به پودرهای سوخاری خانگی می‌افزایند.در این صورت، باید پودر افزودنی کاملا خشک باشد و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

در غیر این صورت، امکان کپک زدن و فساد پودر سوخاری خانگی وجود خواهد داشت در تولید نوع ادویه‌دار آرد سوخاری نیز دو دیدگاه منفی و مثبت مطرح است.

در نگرش منفی احتمال می‌رود به دلیل اینکه طعم، بو و رنگ آرد از کیفیت خوبی برخوردار نیست، آن را با ادویه طعم‌دار کرده‌اند تا طعم نامطلوب و ماندگی آن مشخص نشود.

بیشتر بخوانید:

___________________________________

راه اندازی اولیه رستوران

ارتقای رستوران در سال جدید

چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟

آرد سوخاری ادویه‌دار

وجه مثبت این است که با توجه به در نظر گرفتن انواع ذائقه‌ها، ادویه‌های مختلف به آن افزوده شودتا مصرف‌کننده به راحتی بتواند آرد سوخاری ادویه‌دار مناسب را در پخت گوشت، ماهی، مرغ یا … به کار ببرد.

آرد سوخاری مرغوب را از کجا بشناسیم؟

معمولاً نشانه خاصی برای تشخیص مرغوب‌ترین نوع آرد سوخاری وجود ندارد مگر اینکه بو و رنگ آن طبیعی باشد. آرد سوخاری مرغوب نباید بوی کهنگی و نامطبوع بدهد و باید دانه‌بندی آن یکسان و یکنواخت باشد.

چون رطوبت این آرد کم است، احتمال کمی برای فساد آن وجود دارد مگر اینکه در شرایط نامناسب مثلاً محیط مرطوب و به مدت طولانی نگهداری شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:30

چند سالی است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم. تا جایی که در قرن حاضر راه اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب می شوند. از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی مورد اسقبال افراد زیادی قرار گرفته است. لنجان نیز یکی از شهر های پرتردد ایران است که سالانه توریست ها و مسافران بسیاری را میزبانی می کند. راه اندازی فست فود در لنجان را می توان یکی از سرمایه گذاری های مطمئن و یک کسب و کار پر سود دانست.

چرا راه اندازی فست فود در لنجان:

شهرستان لنجان یکی از شهرستان های جنوب غرب استان اصفهان است که به خاطر داشتن طبیعتی زیبا و جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی برجای مانده از دوران کهن، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است.

 جاذبه ها و مناطق تفریحی لنجان شامل طبیعت بکر و بی نظیر باغ بهادُران، پل تاریخی کله،  دریاچه قایقرانی، منطقه سرسبز حسین آباد،  پارک ساحلی چمگردان می باشد. از دیگر جاذبه‌های طبیعی شهرستان لنجان می‌توان به بیشه‌زارهای پیرامون رودخانه که ده‌ها کیلومتری در مسیر شهرستان امتداد دارد و باغ‌ها و کوچه‌باغ‌‌های پیرامون رود اشاره نمود. شایان ذکر است زاینده‌رود در طول مسیر خود در امتداد شهرستان دارای پیچ و خم‌های فراوانی است که بخشی از این مناطق گردشگری شهرستان بشمار می‌روند .

همین جاذبه ها و مناطق دیدنی باعث شده است افراد بسیاری برای گذارندن تعطیلات این شهر را مقصد گردشگری خود قرار دهند. پس بسیار طبیعی است که کسب و کار های شکمی و فست فود ها در این شهر بسیار رونق داشته باشند. می توان گفت با راه اندازی فست فود در لنجان، از همان ماه های اول شاهد سود بسیاری باشیم.

مشاوره و آموزش راه اندازی فست فود در لنجان:

برای شروع هر کار و سرمایه گذاری در بخشی ، بهتر است با مشاوران خبره و کسانی که در آن امر پیشکسوت هستند، مشورت داشته باشید . یکی از عواملی که سبب می شود تا شما در کاری پیشرفت کنید و کسب و کارتان با موفقیت روبرو شود، مشاوره و آموزش است. راه اندازی فست فود نیز جزء مشاغلی محسوب می شود که رقابت در این حوزه بسیار است . لذا برای اینکه با شکست مواجه نشوید ، بهتر است از تیم های راه اندازی فست فود راهنمایی بگیرید. ما به شما گروه حرفه ای و با تجربه فست فود شاپ را پیشنهاد میکنیم. شما می توانید نمونه کار های اجرایی این گروه و عملکرد موفق این تیم را از مشتریان آن جویا شوید.

مطالب مرتبط: راه اندازی فست فود در تربت جام

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندازی فست فود در لنجان

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود ، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است. تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستن که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید . خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد. به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید.

هزینه خرید لوازم فست فود و راه اندازی فست فود در لنجان

هزینه های راه اندازی فست فود در لنجان معمولا شامل ، در نظر گرفتن مبلغی برای اجاره یا خرید مکان ، خرید تجهیزات فست فود ، تهیه منو ، اجرای دکوراسیون و استخدام پرسنل می شود. که موارد اخیر را می توان جز هزینه های جاری فست فود دانست. از آنجایی که لنجان شهر گردشگری و بزرگی محسوب می شود عمده سرمایه شما صرف تهیه مکان می شود. در بقیه موارد معمولا قیمت ها در تمام کشور یکی می باشد. برای اطلاع از قیمت های تجهیزات فست فود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

خلاقیت و ایده های نوین رمز موفقیت فست فودها

بهتر است بدانید بزرگترین فست فود های جهان مانند مک دونالد و ساب وی از فضا هایی کوچک برای کسب و کار خود شروع کردند . سپس با ایده هایی جدید و نوین موفق شدند ، شغل خود را گسترش دهند و به برند هایی معتبر در صنایع فست فود تبدیل شوند . پس تقلید کردن از دیگران را کنار بگذارید و خود در پی یافتن راهی مناسب برای رونق فست فود خود باشید .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید لوازم فست فود,تجهیزات فست فود, راه اندازی فست فود , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:24

نمای سایدینگ به نمای بیرونی ساختمان  گفته می شود که با کاربری سایدینگ و بوسیله انواع مصالح ساختمانی ساخته شده است. در زمان های گذشته از مصالح طبیعی مانند شاخ و برگ درختان برای پوشش دادن به سقف ها استفاده می کردند و به وسیله طراحی یک بام شیدار تمامی آب و باران را به پایین سقف هدایت میکردند.

همانطور که انسان ها در همه مراحل شروع به پیشرفت کردند مصالح ساختمانی نیز دچار تحول اساس شد و شاخ و برگ درختان جای خود را به سنگ , چوب , ورقهای آهنی، پلاستیک، صفحات سیمانی آزبست دار و در آخر فایبر سمنت برد به عنوان یکی از مصالح ساختمانی مناسب جهت نمای سایدینگ استفاده می شوند. این نوع صفحات سیمانی الیاف دار با ظاهری شبیه چوب و دارای خواص و ویژگیهای به مراتب بهتر از چوب به عنوان پوششی دکوراتیو و زیبا در نمای ساختمانهای لوکس و ویلایی بکار می روند. نمای طرح چوب فایبر سمنت برد با طرح های متنوع و زیبا و قابلیت رنگ پذیری و تطابق با دکوراسیون محیط انتخابی ایده آل برای نمای سایدینگ بشمار می روند.

نمای سایدینگ طرح چوب

نمای سایدینگ طرح چوب بدین صورت اجرا می گردد که صفحات سیمانی الیاف دار بصورت افقی و با همپوشانی صفحات بالایی و پائینی بر روی یکدیگر قرار گرفته بطوریکه جهت شیب آن به سمت بیرون می باشد.

با این روش علاوه بر زیبایی فوق العاده نمای طرح چوب سایدینگ امکان محافظت ساختمان در برابر شرایط نامساعد جوی و هدایت آب ناشی از باران به بیرون ساختمان فراهم می گردد. با توجه به کاربرد صفحات سیمانی الیاف دار طرح چوب در نمای سایدینگ این پانل ها در ابعادی همانند الوارهای چوب و طول بلند (معمولا ۳ متر)، ضخامت ۸ میلیمتر و در طرحهای متنوع مانند طرح مقطع الوار برش خورده و رنگهای مختلف تولید و عرضه می گردند.

پانل های فایبر سمنت طرح چوب جایگزین ایده آل برای الوارهای چوب بشمار می روند. این صفحات فایبر سمنت موجب کاهش مصرف چوب شده و مشکلات ناشی از مصرف چوب مانند پوسیدگی، نفوذ حشرات و موریانه، آتش سوزی و تعمیر و نگهداری محصولات چوبی را ندارند. با توجه به زیرسازی استاد و رانر در زیر نمای فایبر سمنت برد و نمای سایدینگ اینگونه نماها از استحکام و کارایی فوق العاده در محافظت از ساختمان بر عهده دارند.

خصوصیات نمای سایدینگ طرح چوب

از جمله خصوصیات نمای سایدینگ طرح چوب فایبر سمنت برد می توان به انعطاف پذیری و ایجاد اشکال منحنی با صفحات فایبر سمنت بدون مرطوب نمودن آن اشاره نمود. این ویژگی فایبر سمنت برد طرح چوب موجب ایجاد طرحهای چوبی همراه با انحنا در نمای فایبر سمنت و یا دکوراسیون داخلی می گردد.

از دیگر خصوصیات فایبر سمنت برد طرح چوب در نمای سایدینگ مقاومت و استحکام در مقابل تغییرات و شرایط جوی اعم از گرمای شدید و سرمای یخبندان بوده که همراه با مقاومت در برابر رطوبت و آتش سوزی آنرا به جایگزین برتر چوب بدل نموده است. فایبر سمنت برد طرح چوب را می توان در انواع رنگهای متنوع سفارش داده و یا پس از نصب صفحات خام و بدون رنگ در نمای سایدینگ اقدام به رنگ آمیزی آن نمود.

بیشتر بخوانید :

کاربرد فایبر سمنت برد طرح چوب

رنگ متناسب با فایبر سمنت طرح چوب، رنگ آکریلیک با پایه آب بوده که مورد استفاده قرار می گیرد. پانل های الوار مانند فایبر سمنت طرح چوب که در نمای سایدینگ بکار می رود بطور معمول با ضخامت ۸ میلیمتر، در ابعاد ۲۰ سانتیمتر در ۳ یا ۴ متر طول و در رنگهای متنوع و یا بدون رنگ تولید می گردد. وزن هر پانل با توجه به طول آن مابین ۷ تا ۹.۵ کیلوگرم وزن دارد.

فایبر سمنت طرح چوب از جمله پرکاربردترین محصولات فایبر سمنت است که جهت استفاده در نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، دیوار آسانسور و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای نمای سایدینگ فایبر سمنت

از جمله مزایای نمای سایدینگ فایبر سمنت نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمانها می توان موارد ذیل را بیان نمود.

نمای سایدینگ طرح چوب فایبر سمنت مشابه چوب بوده ولی دارای مزایای زیادی نسبت به چوب همانند هزینه نگهداری کمتر، مقاومت در برابر آتش سوزی و هزینه ارزان تر برخوردار است.

نمای فایبر سمنت طرح چوب در نمای سایدینگ دارای خواص انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمان مانند چوب، کامپوزیت و یوپی وی سی است از اینرو امکان ارائه ایده های خلاقانه معماری در این نوع نما وجود دارد.

فایبر سمنت طرح ساده مشابه کامپوزیت و سرامیک بوده و می تواند جایگزین آنها گردد. نکته قابل توجه این است که فایبر سمنت طرح ساده همانند کامپوزیت خاصیت صنعتی بودن محیط را القا نمی کند لذا در واحدهای مسکونی پذیرفته شده است.

فایبر سمنت در مقایسه با سرامیک وزن کمتری داشته و با توجه به زیرسازی استاد و رانر بکار رفته در آن ایمنی بیشتری نسبت به سرامیک دارد. این خاصیت نمای سایدینگ فایبر سمنت و دیوارهای داخلی موجب حفاظت ساختمان در برابر زلزله و عوامل طبیعی می شود.

از دیگر مزایای فایبر سمنت طرح چوب در نمای ساختمان می توان به قابلیت رنگ پذیری آن اشاره نمود که پس از گذشت چند سال امکان رنگ آمیزی دوباره و ایجاد تنوع در نمای سایدینگ را برای شما فراهم می آورد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : کاربرد فایبر سمنت برد, فایبر سمنت طرح چوب,صفحات سیمانی الیاف دار ,فایبر سمنت برد , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:16

سیستم ساخت ویلاهای پیش ساخته حدودا چندین سال است که در کشور ما رواج پیدا کرده است و همچنین استقبال خوبی نیز به عمل آمده است.معمولا برای ساخت این ویلاها از فایبر سمنت برد استفاده می شود که دارای مزیت بسیار زیادی است و در صنعت ساختمان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است . ویلاها ،ساختمانهای مسکونی ، اداری،صنعتی تا سه طبقه ، هتل ها ، هتل آپارتمانها ، ساختمانهای مدارس و دانشگاهها ، رستورانها و …(ودر ساختمانهای ۳ تا ۹ طبقه نیز توسط سیستمهای ترکیبی قابل اجراء است . )

مزایا استفاده از فایبر سمنت برد

  1. اغلب برای ساخت این خانه مصالح پرتی نیز مورد بازیافت قرار می گیرد و مصالح چرت در واقع وجود ندارد.
  2. این مصالح در برابر خوردگی , کج شدن و ترک خوردن مقاومت بالایی دارند.
  3. می توانید با ابعاد و طول دلخواه سفارش دهید
  4. این مصالح نسبت به مصالح شنتی بسیار سبک تر می باشند.
  5. یکی از مهم ترین ویژگی خانه های پیش ساخته این می باشد که تمامی دیواره ها و قطعات در داخل کارخانه با دقت بالایی و تحت نظارت کامل مونتاژ می شود و سپس به محل نصب منتقل می شود.
  6. در زمان شکل دهی و ساخت ، یک سری سوراخهای استاندارد در جان این مقاطع ایجاد می نمایند که عبور دادن سیم ها و لوله ها از داخل این سوراخها باعث ایجاد تسهیل در نصب سیستم های تاسیساتی در داخل دیوار می گردد.
  7. وزن این سیستم سازه ای در مقایسه با سیستم سنتی حدود ۳۰% آن می باشد.
  8. با توجه به وزن کم این سیستم ، فونداسیون مورد نیاز بصورت شناژ فقط در زیر دیوارهای باربر با حداقل ابعاد مورد استفاده در فونداسیونها میباشد و در زیر دیوارهای داخلی از یک دال بتنی به ضخامت حدود ۱۰ سانتیمتر استفاده می شود

    مزایای سیستم سازه های فولادی سبک LSF

  9. کاهش مصرف فولاد با توجه به استفاده ازمقاطع ساخته شده با ورق های با ضخامت کم و همچنین کاهش بارهای مرده ساختمان وزن اسکلت سازه حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش می یابد.
  10. امکان افزودن طبقات به ساختمان موجود با توجه به وزن نسبتا پایین تر این سیستم با در نظر گرفتن تمهیداتی امکان افزایش طبقات ساختمان فراهم می گردد
  11. سهولت در مونتاژ و تفکیک اجزا
  12. اتصالات اعضا در این سیستم در کارگاه بصورت پیچ و پرچ بوده و به سادگی امکان مونتاژ و تفکیک حاصل می گردد.
  13. سرعت بالای اجرا
  14. بدلیل ساخت و آماده سازی پانل ها در کارخانه ، عملیات نصب در کارگاه از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :

کاربرد فایبر سمنت برد در کف

فایبر سمنت برد دوست محیط زیست

برای اینکه یک خانه ویلایی از جنس چوب داشته باشید نیاز است که شما تعداد زیادی درخت را قطع کنید و همچنی در حین ساخت تعداد زیادی مصالح ساختمانی است که قابل بازیافت نمی باشند ولی در این سیستم اسکلت فولادی کاملا قابل بازیافت بوده و همچنین برای تولید سازه می توان از فولاد بازیافت شده استفاده نمود.

انعطاف پذیری در طراحی

طرح معماری برای این سیستم دارای محدودیتی نمی باشد و قابلیت طراحی سازه برای معماری خاص با بازشوهای مختلف وجود دارد

– امکان استفاده در کنار سایر سیستم ها

– امکان عبور سیستم های تاسیساتی از داخل پانل ها

– مقاوم در برابر زلزله وسختی بالا ( بار های جانبی توسط تعداد زیادی از دیوارها تحمل می شود )

– دقت بسیار بالا در زمان تولید قطعات اسکلت و حذف خطاهای نیروی انسانی در زمان اجرا

– امکان اجرای پروژه در کلیه فصول و در شرایط جوی مختلف

– افزایش ایمنی و انضباط در کارگاه

– مقاومت بالا در مقابل زنگ زدگی و خوردگی (شرایط محیطی شمال و جنوب کشور ،عمرمفید بیشتر)

– کیفیت بالا و یکنواختی محصول نهایی (کارخانه و تکنسین فنی )

– برخورداری از استانداردهای جهانی مصرف انرژی

– حمل و نقل آسان (حتی برای نقاط صعب العبور )

– امکان تولید انبوه

– تطابق فرهنگی محیط داخل و نما با ساختمانهای سنتی (امکان اجرای رنگ ، کاغذ دیواری و…ودر سطوح خارجی انواع نماها )

– عملکرد صوتی خوب و برخوردار از استانداردها و ضوابط ضد آتش

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : کاربرد فایبر سمنت, فایبر سمنت برد در کف,مزایا استفاده از فایبر سمنت,فایبر سمنت برد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 12:07

فیلتر هوا اسپرت مانند سایر فیلترها مانع ورود گردو خاک و هوای آلوده به موتور و داخل اتاق خودرو می شود که در نهایت به عملکرد بهتر خودرو کمک می کند. اما چرا برخی تمایل به استفاده از فیلتر اسپرت دارند؟ فیلتر اسپرت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ وجه تمایز فیلتر هوا اسپرت نسبت به سایر فیلترها چیست؟ آیا فیلتر اسپرت واقعا به صدای موتور کمک می کند؟ با ما همراه شوید تا پاسخ این سوال ها را دریابیم

اگر شما هم به دنبال ایجاد صدای هیجان انگیز در خودرو خود دارید و یا دارای ماشین مسابقه هستید حتما این مطلب را بخوانید.

مواد اولیه فیلتر هوا اسپرت چیست؟

در ساخت فیلتر هوا اسپرت از چند لایه کاغذ کتانی ، توری فلزی و پلی یورتان استفاده می شود.

فیلترهای هوا اسپرت بر چند دسته اند:

سازندگان فيلتر هاي اسپرت معمولا چند دسته محصول دارند
فيلترهاي جايگزين (Replacement ) :

در سايز فيلتر استاندار يک خودرو ساخته مي شود و براي نصب اين فيلتر کافيست فيلتر کاغذي نصب شده در محل مربوطه را درآورده و اين فيلتر را به جاي آن قرار دهيد.
معمولا ليست توليد کنندگان براي اين نوع فيلتر بسيار کامل است و ما ميتوانيد از فيلتر ژيان تا فيلتر enzo را در ليست توليد کننده گان بيابيد
اکثر اهل فن بر اين باورند که اين فيلتر ها تاثيري در قدرت موتور ندارند چرا که سيستم مکش (intke) استاندارد که عامل اصلي کاهش صدا و محدود کننده مکش است دست نخورده باقي مانده ولي تجربه شخصي به من نشان داده است که اين نظر عموميت ندارد و تا حدودي اشتباه است و دليل آن بسيار ساده است : طراحي سيستم مکش هواي خودرو ها و ساختار موتور خودروها متفاوت است.
به همين دليل فيلتر جايگزين روي يک خودرو تاثير کم و بعضا نا محسوسي دارد و روي خودرويي ديگر تاثير بيشتر و کاملا محسوسي دارد و به همين دليل براي گرفتن حداکثر بهره از فيلتر جايگزين انجام تغييرات روي air box و intake خوب ولي غير اجباريست.

کيت هاي مکش هواي خنک و مستقيم خاص هر خودرو (intke kit) :

اين کيت ها براي هر موتور به صورت ويژه طراحي ساخته ميشوند و جايگزين همه يا قسمتي از سيستم مکش استاندارد مي شوند ولي چيزي که حتمان حذف خواهد شده جعبه يا box فيلتر هواست.
نصب اين فيلتر ها نيز آسان است و هيچ دردسر و کلنجاري ندارد چرا که همه چيز از سوي سازنده محاسبه شده و مهيا گشته فقط بايد نحوه نصب را مطالعه کرد. چنانچه روي سيستم مکش استاندارد سنسوري نصب يا براي بخار روغن رابطي بوده باشد روي اين کيت ها هم محلي براي نصب اين قطعات به شکل کاملا اصولي و صحيح وجود دارد.
اين کيت ها مثلا براي يک کابراتور وبر ميتواند يک فيلتر ساده با ۲ دهانه ورودي و يا براي يک خودوري اسپرت کيتي پيچيده باد.
افزايش قدرت با اين کيتها بسيار خوب و جواب گوي انجام ساير تغييرات و تيونينگ هاي پيشرفته نيز هست.

ویژگی های فیلتر هوا اسپرت

افزايش قدرت و شتاب با هزينه کم ، نصب آسان، بدون افزايش مصرف بنزين ( و حتي در برخي موارد کاهش مصرف بنزين)
اقتصادي بودن بدليل عدم نياز به تعويض و محافظت از موتور خودرو به دليل تصفيه بهتر هوا
ايجاد صداي اسپرت ( به غير از نوع جايگزين)
کاهش وزن خودرو که اين مورد براي رانندگان حرفه اي اهميت دارد
ايجاد فضاي بيشتر براي نصب ساير قطعات
امکان بازگشت تغييرات به حالت اوليه

چرا فیلترهای اسپرت عملکرد بهتری دارند؟

دليل اينکه چرا اين فيلتر ها باعث افزايش قدرت مي شوند اينست که اين فيلتر ها جريان هوا را بهتر? بيشتر و در بر خي انواع خنکتر و همچنين در برخي مارک ها با تصفيه يا فيلترينگ بهتري عبور مي دهند.

فیلتر هوا اسپرت چگونه کار می کند؟

تکنولوژی که برای فیلتر هوای اسپرت است ، این مورده است که اجازه دهیم هوای بیشتری وارد محفظه احتراق شود تا با بنزین مخلوط شود و قدرت بیشتری از موتور بدست بیاید . جریان هوا مسئله بسیار پیچیده ای است که هیچ وقت نمی توان از این مسئله مطمئن بود که با تعویض فیلتر هوای معمولی با یک فیلتر هوای اسپرت هوای بیشتری وارد موتور می شود ….

۱۰۰% نشان دهنده بیشترین مقاومت ممکن در مقابل جریان هوای ورودی را نشان می دهد. که این عمل توسط فیلتر هوای معمولی و جعبه هوا ) air boxهمون محفظه ای که فیلتر درونش قرار می گیره) انجام می گیرد. اعداد پایین تر از ۱۰۰ نشان دهنده این موضوع است که هوا راحت تر به نسبت فیلتر هوای معمولی و جعبه هوای معولی وارد محفظه احتراق می شود. این مسئله کاملا ً طبیعی است که با برداشتن فیلتر هوا و جعبه هوا, هوا بسیار سریع و راحتتر وارد می شود و عدد ۳۷٫۵ همین مطلب رو نشان میده.

فیلتر هوای اصلی با air box اصلی ۱۰۰%
تنها air box اصلی ۱۰۰%
فیلتر هوای اصلی با air box صیقل داده شده ( تقویت شده ) ۶۲٫۵%
تنها با فیلتر هوا ۴۴%
هیچ کدام ۳۷٫۵%

این تست نشان می دهد که تغییر فیلتر هوای معمولی با فیلتر هواهای اسپرتی که درون محفظه قرار(شبیه معمولی ها) می گیرند هیچ تاثیری ندارد مگر با تغییر در air box. اما مسئله جالب تر اینجا است که اگر شما از هیچ فیلتر استفاده نکنید و تنها air box در سر راه هوای ورودی باشد هیچ تاثیر مثبتی ندارد.حتی اگر هیچ کدام هم نباشند باز هم مقاومت در مقابل جریان هوا وجود دارد و این دقیقا به همان آیرودینامیکی بر می گردد .

از فیلتر هوا اسپرت استفاده کنیم یا نه؟

هر جه قدر هوای بیشتر و با تراکنش بالاتر و خنک تر وارد محفظه تحریق گردد احتراق کاملتری در موتور انجام شده و درنتیجه قدرت خروجی بیشتری از خودرو بدست می آید. رعایت چند مسئله در کنار هم می تواند به عملکرد بهتر فیلتر اسپرت کمک کند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : مواد اولیه فیلتر هوا ,فیلتر هوا,کاغذ کتانی,توری فلزی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 269 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 11:59

آیا با آب خوردن در حین غذا لاغر می شویم؟ باید بدانید که خوردن مایعات همراه غذا دارای عوارضی است. حالا این مایعات فقط شامل آب به تنهایی نمی شود و فقط شامل تمام نوشیدنی ها مانند نوشابه، دوغ ، دلستر و دیگر مایعات می شود. وقتی که ما غذا می خوریم، باید در معده هضم شود و این هضم مانند پختن غذاست. برای پختن غذا نیاز به حرارت است و افراد گرم مزاج، هضم قوی تری دارند.خب وقتی که ما قصد پخت غذا را داریم، آن را درون قابلمه روی شعله قرار می دهیم. اگر شعله کم باشید یا درب ظرف را برداریم غذا به خوبی پخته نمی شود زیرا حرارت آن را کم کرده ایم

امام رضا علیه السلام فرمود:  “هرکس می خواهد معده اش او را آزار ندهد ، میان غذا خوردن آب ننوشد تا آن را به پایان رساند زیرا که هرکس چنین کند رطوبت در بدنش می نشیند و معده اش ضعیف می شود و رگ ها نمی توانند نیروی موجود در غذار ا بگیرند و اگر پی در پی آب به معده ریخته شود ، معده گشاد می گردد.”

بعد از گذشت چه زمانی بعد از غذا باید آب بخوریم؟

بهتر است از حدود 15 تا 20 دقیقه مانده به غذا و 1 تا 2 ساعت پس از غذا، آب استفاده نشود و تنها غذا سر سفره گذاشته شود و آب سر سفره نباشد.

در مجموع در طب سنتی به شدت توصیه شده که انسان فقط از یک نوع خوردنی سر سفره استفاده کند، زیرا معده باید در یک زمان فقط مشغول یک نوع خوردنی یا آشامیدنی باشد تا قوای هضم بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند و از آن غذا انرژی آزاد شود.

چرا نباید همراه غذا آب بخوریم؟

اگر همراه یا قبل و بعد از غذا آب بنوشیم و حجم آن هم زیاد باشد (1 تا 2 لیوان) این آب با غذای خورده شده مخلوط می‌شود و باعث رقیق شدن غذا و سرد شدن داخل معده می‌شود و از آنجا که هضم انسان نیاز به حرارت دارد، عمل هضم مختل می‌شود.

آیا با آب خوردن در حین غذا لاغر می شویم؟

در علم امروز هم گفته می‌شود که با این کار، شیره‌های گوارشی رقیق می‌شوند و شیره‌های گوارشی باید غلیظ باشند. اما با نوشیدن آب، این شیره‌های گوارشی رقیق می‌شوند و نمی‌توانند عملیات هضم را خوب انجام دهند و در نتیجه شخص دچار سوءهاضمه می‌شود. به همین دلیل فرد با وجود خوردن غذای خوب، اما انرژی ندارد و بیشتر دچار پف بدن، چاقی، افزایش اندازه و سنگینی می‌شود.

عوارض نوشیدن آب در حین غذا چیست؟

با نوشیدن آب همراه با غذا ممکن است شخص دچار نفخ، ریفلاکس، سنگینی پس از غذا خوردن و سنگینی‌ سر، دل‌پیچه،‌ اسهال و دفع غذا از سیستم گوارش به صورت هضم نشده؛ شود. گاهی نیز به دلیل اینکه روند هضم غذا به درستی انجام نمی‌شود و غذای معده به موقع تخلیه نمی‌شود، در فرد تهوع ایجاد می‌شود.

حتی اگر شخص تشنه شود، تا حد امکان باید جلوی تشنگی خود را بگیرد؛ یا ابتدا تشنگی خود را رفع کند و نیم ساعت بعد غذا بخورد یا تحمل کند. بعد از حداقل 1 تا 1.5 ساعت از غذا خوردن فرد می‌تواند آب بنوشد.

برای افرادی که معده‌های گرم دارند، گاهی اجازه داده می‌شود که بعد از غذا مقدار کمی آب خنک بنوشند تا معده آنها را متعادل کند که این هم در جهت تقویت هضم است.

در افرادی که معده‌های سرد یا رطوبتی دارند، عارضه آب خوردن همراه یا بلافاصله قبل و بعد از غذا به مراتب بیشتر است. اگر تشنگی به این افراد خیلی غلبه کند و بخواهند همراه یا بلافاصله بعد از غذا آب بنوشند، باید حجم آب خیلی کم و خنک باشد، چون آب خنک تشنگی را زودتر از بین می‌برد و باید جرعه جرعه و آهسته هم نوشیده شود. هر چه حجم آب بیشتر باشد، ضرر آن هم بیشتر است. نوشیدن آب حدود 2 ساعت بعد از غذا می‌تواند مفید باشد، زیرا به دفع فضولات ایجاد شده به دنبال عمل هضم از معده و روده کمک می‌کند.

نوشیدن چه آبی بعد از غذا به هضم و لاغری کمک می کند؟

همه محققان و پزشکان اذعان دارند که آب فقط باید بعد از گذشت 2 ساعت از غذا خوردن نوشیده شود. در این صورت فرایند هضم بهتر صورت می گیرد و سرعت سوخت و ساز نیز افزایش پیدا می کند.

اما اگر آبی که بعد از غذا می نوشید دارای خاصیت قلیایی باشد، به طور شگفت آوری فرآیند هضم و سوخت وساز افزایش پیدا می کند که این امر باعث لاغری می شود. اگر می خواهید بدانید چگونه آب قلیایی به کاهش وزن کمک می کند ، مقاله تناسب اندام با آب قلیایی را حتما مطالعه کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : آب قلیاییتناسب اندام با آب قلیایی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 11:54

خرید یک سرویس قابلمه با کیفیت یکی از وسواس های کدبانوهای ایرانی است. چون یک کدبانو در طول روز حتما یک الی دوبار شاید هم بیشتر برای پخت و پز به تابه و قابلمه نیاز دارد. پس جنس مرغوب و دیر خش و خط افتادن آن برایشان بسیار اهمیت دارد.

علاوه بر مقاومت و استحکام قابلمه و تابه ، سلامت اعضای خانواده نیز در خرید قابلمه اهمیت دارد. یکی از مواردی که می توان از مزایای قابلمه گرانیتی نام برد ، استفاده از روکش های نانو گرانیت است که هیچ آسیبی به بدن نمی رسانند. علاوه بر آن شما می توانید در این سرویس های قابلمه گرانیتی غذاهای خود را بدون روغن و با استفاده از پخت تحت فشار طبخ نمایید.

خرید سرویس قابلمه گرانیتی در گرگان

تمام نکاتی که در بالا ذکر شد در خرید تابه و قابلمه اهمیت دارد و جزء اولویت های بانوان به شمار می رود. حال فرض کنید یک بانوی شمالی قصد خرید قابلمه گرانیتی دارد ، همه ما قطعا یک بار طعم لذیذ غذا های شمالی را چشیده ایم. راز این غذاهای خوشمزه علاوه بر مواد درجه یک . هنر زنان شمال استفاده از ظروف درجه یک در طبخ غذا است. بانوان شمالی معمولا از ظروفی برای طبخ غذای خود استفاده می کنند که هم سرعت پخت بالا ببرد و هم به حفظ ارزش مواد مغذی غذا ها کمک کند.

پس با این تفاسیر ما به همه کدبانو های کشور خرید تابه و قابلمه گرانیتی را پیشنهاد می کنیم. زیرا علاوه بر موارد ذکر شده این ظروف مورد تایید پزشکان و فعالان حوزه سلامت نیز هست. با ما همراه باشید تا شما را هم با مزایای ظروف گرانیتی آشنا کنیم و هم با نحوه پخت غذا و شستن این ظروف.

جنس به کار رفته در قابلمه گرانیتی از چیست ؟

شاید تصور کنید که در قابلمه های گرانیتی از سنگ گرانیت استفاده شده است اما اینگونه نیست. در حقیقت این نام بدلیل وجود دانه های خالدار بر روی سطوح این ظروف است که همانند سنگ گرانیت به نظر می رسد. تولید قابلمه گرانیتی توانست مزایای محصولات قبلی همچون تفلون و سرامیک را در هم ادغام کند و به محصولی بی نظیر تبدیل شود

میزان نچسب بودن قابلمه گرانیتی در برابر قابلمه های سرامیکی بیشتر بود که این مهمترین ویژگی در قابلمه های گرانیتی بود و معایب پوشش تفلون عدم مقاومت در برابر ساییش بود که این امر همچون پوشش های سرامیکی در قابلمه های گرانیتی رفع گردید.. سرویس قابلمه گرانیتی به گونه ای است که می توان گفت مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است

مزایای استفاده از قابلمه گرانیتی

نسبت به سایر سرویس های قابلمه استحکام و داوم بیشتری دارد.

از سوختن غذا در برابر حرارت مستقیم جلوگیری می کند .

قابمله گرانیتی در مصرف روغن بسیار با صرفه است.

مزایای تفلون و سرامیک را در خود جمع کرده است.

میزان نچسب بودن آن دو برابر سایر ظروف است

نگه داشتن گرما در مدت زمان طولانی از ویژگی های بارز سرویس های قابلمه گرانیتی است.

راحتی در شستشو شستشو و تمیز کردن قابلمه های گرانیتی بسیار ساده بوده و تنها کافی است از یک ابر نرم برای پاک آن استفاده نمائید.

مقاومت در برابر ضربه قابلمه های گرانیتی اطمینان کالا در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. .

عدم نیاز به روغندر قابلمه گرانیتی دیگر برای سرخ کردن غذا و سبزیجات نیاز به استفاده از روغن نیست و همین امر موجب شد تا این محصول مورد استقبال عموم مردم برای طبخ غذاهای سالم قرار گیرد

 چگونه می توان عمر ظروف گرانیتی را دوبرابر کرد ؟

استفاده از قاشق چوبی یا پلاستیکی

قرار دادن قابلمه برروی شعله و حرارت ملایم

استفاده از مواد شوینده استاندارد

شستشو با ابر نرم

عدم استفاده از سیم ظرفشویی

عدم قرار گرفتن دسته قابلمه در معرض حرارت

طرز استفاده از ظروف گرانیتی

  • در هنگام آشپزی با انواع ظروف پخت و پز همواره از شعله مناسب استفاده نمایید . زیرا شعله زیاد به ظرف شما آسیب می زند و در کوتاه مدت باعث خرابی ظروف نچسب شما خواهد شد .
  • همواره از قاشق های مخصوص برای ظروف نچسب و ظروف گرانیتی استفاده کنید . قاشق های مخصوص ظروف گرانیتی مانند قاشق یا کفگیر چوبی و یا کفگیر و ملاقه های با روکش گرانیتی می باشند . هرگز از قاشق استیل و یا وسایل مشابه ان در ظروف گرانیتی استفاده نکنید چرا که قاشق استیل کاملا به پوشش نچسب آسیب می زند و ان را از بین می برد .
  •  درهنگام شستشوی ظروف گرانیتی و ظروف سرامیک نیز از اسکاچ و سیم زبر استفاده نکنید و حتی الامکان از ابر و یا اسکاچ های مخصوص ظروف گرانیتی استفاده نمایید.
  • از ظروفی که پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است استفاده نکنید . ظروفی که خاصیت نچسب خود را از دست داده اند و پوشش گرانیتی آنها از بین رفته است قابل ترمیم نیستند و هرگز انها را بازسازی نکنید.
  • قبل از اولین استفاده از ظروف گرانیتی و ظروف نچسب ، انها را با آب داغ و مایع ظرفشویی بشویید . پس از شستشوی ظروف گرانیتی و یا سرامیکی چند قطره روغن مایع را درون ظرف ریخته و به وسیله پارچه ای نرم تمام سطح داخلی ظرف را روغن کاری نمایید.
  • در هنگام آشپزی با ظروف تفلون ، اول همیشه روغن را در ظرف بریزید بعدا ظرف را روی اجاق گاز و شعله مناسب بگذارید. هیچ گاه قابلمه ، ماهیتابه و سایر ظروف تفلون را خالی بر روی شعله قرار ندهید .

با رعایت این موارد ، ظروف گرانیتی و ظروف نچسب شما همواره کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد و شما هیچ نگرانی در استفاده از این ظروف نخواهید داشت

چرا پخت غذا در تابه گرانیتی دارای ارزش غذایی بالایی است ؟

از آنجایی که برای پخت غذا در ظروف گرانیتی به کمترین روغن نیاز داریم بنابراین می توان مهمترین دلیل را این مورد دانست . مورد دوم هم به دلیل اینکه قابلمه گرانیتی حرارت را به یکسان در سطح ظرف تقسیم می کند و زمان پخت را کاهش می دهد ؛ بنابراین ارزش غذایی مواد خوراکی در این ظروف گرانیتی به دلیل کاهش زمان پخت حفظ می شود . مهم‌ترین مزیت ظروف گرانیتی را حذف یا به حداقل رساندن روغن در طبخ غذا بدانیم، بدون شک باید از صرفه‌جویی در وقت به‌عنوان مهمترین مزیت این ظروف یاد کنیم.

حفظ ارزش غذایی مواد خوراکی با پخت غذا در ظروف گرانیتی

در تابه گرانیتی چون غذا با کمترین روغن پخت می شود و حرارت به تمام سطح ظرف یکسان می رسد بنابراین غذا بسیار سریع پخت می شود و ویتامین ها و ارزش مواد غذایی آن حفظ می شود . شما با افزودن مقدار بسیار کمی روغن (حدود یک تا دو قاشق غذاخوری) می‌توانید این مواد غذایی را نیز سرخ کنید زیرا به دلیل تبعیت از روش بخارپز، غذا نمی‌تواند روغن را به درون خود جذب کند و همان مقدار کم روغن افزوده شده به غذا روی سطح را کاملا می‌پوشاند و آن را سرخ و طلایی می‌کند بنابراین به دلیل طبخ ملایم وهمچنین استفاده از آب و روغن خود غذاها برای پختن و سرخ شدن آنها، ارزش مواد غذایی حفظ می‌شود و غذاها طعمی واقعی و دلپذیر خواهند داشت.

پخت سریع غذا در قابلمه گرانیتی

چون حرارت در تمام سطح ظروف گرانیتی به صورت یکسان تقسیم میشود ، پخت سریعتر انجام می پذیرد و همینطور با گذاشتن درب تابه و قابلمه پخت به صورت تحت فشار انجام می گیرد بنابراین با حفظ ارزش غذایی مواد ، غذا نیز سریعتر طبخ می شود .

نظر متخصصان تغذیه در مورد پخت غذا در ظروف گرانیتی

متخصصان تغذیه و جامعه سلامت تاکید دارند که مهم‌ترین ویژگی ظروف گرانیتی بدون نیاز به روغن این است که با استفاده از فشار بخارآب، غذا را کاملا مغز‌پخت می‌کنند و برای سرخ کردن غذا نیاز به استفاده از روغن اضافی نیست زیرا یکی از عمده دلایل چاقی در جوامع امروزی و به ویژه کشور ما مصرف دایم غذاهای چرب و سرخ‌کرده است و کاهش سن سکته قلبی و ابتلا به بیماری فشارخون و چربی خون از عواقب مصرف همین غذاها است ، استفاده از این ظروف را به خصوص به آنهایی که از چاقی و بیماری‌های مرتبط رنج می‌برند، توصیه می‌کنیم

نکته مهم : در هنگام خرید ظروف گرانتیتی و  ظروف تفلون حتما به مارک این ظروف دقت نمایید و از برندهای متفرقه به خاطر قیمت پایین این نوع محصولات به هیچ عنوان استفاده نکنید . از این رو ظروفی که خریداری میکنید حتما باید دارای نشان استاندارد باشند و اگر محصول خریداری شما ایرانی باشد حتما علاوه بر نشان استاندارد ، تاییده از وزارت بهداشت نیز باید داشته باشد .

خرید قابلمه گرانیتی از یک برند ایرانی معتبر و مرغوب

برند اطمینان کالا را بی شک می توان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه در ایران دانست که سابقه ای درخشان چند ساله در این زمینه دارد. شرکت اطمینان کالا فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه تولید ظروف آشپزخانه با پوشش نچسب آغاز نموده و تا به امروز یکی از فعالان حرفه ای در این صنعت می باشد امروزه محصولات این شرکت در خاورمیانه به فروش می رسد و قطعا طرفداران زیادی دارد. محصولات اطمینان کالا به دلیل کیفیت بسیار بالا، طراحی های متنوع، نوآوری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باعث شده است تا این برند در ایران نیز طرفداران بسیاری داشته باشد.

ویژگی های سرویس قابلمه گرانیتی اطمینان کالا

  • پوشش داخلی 3 لایه گرانیت نچسب و ضد خش
  • پوشش خارجی 3 لایه سرامیک نسوز مقاوم در برابر حرارت و عدم تغییر رنگ
  • کف اینداکشن جهت جذب بیشتر و توزیع یکنواخت حرارت به داخل ظروف
  • درب ها از جنس پیرکس کریستاله شفاف آنتی شوک
  • دستگیره ظروف از جنس باکالیت و نسوز
  • طراحی جذاب و زیبا و تنوع رنگ
  • قابل استفاده در ماشین ظرفشویی، فر، ماکروفر و اجاق گاز
  • حداقل کردن مصرف روغن و زمان پخت
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اطمینان کالا,خرید ظروف گرانتیتی,ظروف تفلون,قابلمه گرانیتی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1398 ساعت: 11:41

خبرنامه